Fortsatthåp Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 kanskje jeg har gått glipp av et nytt samfunnsverktøy.. men et par helt ukjente folk har jeg sett plutselig satt inn annonse "gir bort 3kg juleribbe" pm for ditt datt osv. også har media kontaktet den første og han har solt seg i glansen, mens en person i kommentar feltet også hang seg på og skulle gi bort ribbe. klart dette er flott, men det virmet så overveldende med den ene annonsen jeg så. også hadde personen gitt et intervju i en avis. 3kg juleribbe er jo maks 150,- til frelsesarmeen, eller 60.- ettersom prisene var i fjor. hvorfor henge ut navnet sit så mye? er dette noe som går igjen i flere byer i sosiale medier? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 6 timer siden, Fortsatthåp skrev: kanskje jeg har gått glipp av et nytt samfunnsverktøy.. men et par helt ukjente folk har jeg sett plutselig satt inn annonse "gir bort 3kg juleribbe" pm for ditt datt osv. også har media kontaktet den første og han har solt seg i glansen, mens en person i kommentar feltet også hang seg på og skulle gi bort ribbe. klart dette er flott, men det virmet så overveldende med den ene annonsen jeg så. også hadde personen gitt et intervju i en avis. 3kg juleribbe er jo maks 150,- til frelsesarmeen, eller 60.- ettersom prisene var i fjor. hvorfor henge ut navnet sit så mye? er dette noe som går igjen i flere byer i sosiale medier? Folk gjør hva som helst for å komme i avisa. Anonymkode: e86df...a69 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.