Gå til innhold

NHD: en bivirkning som er litt flaut å snakke om ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte at jeg hadde et trykk over brystet da jeg gikk på 10 mg cipralex. Som en slags stivhet i hele thorax . Ble tungpustet ved aktivitet men også  noen ganger da jeg skulle legge meg om kvelden. Denne opplevelsene ble merkbart bedre etter noen dager da jeg reduserte dosen. Nå er det snakk om å øke dosen igjen...  Et annet problem : jeg brukte somac pga magesmerter og spiserørsbrokk . Hadde som bivirkning litt " treg" mage. Da jeg startet med cipralex stoppet det helt opp. Derfor sluttet jeg med somac og jeg er ikke lenger obstipert. Trenger likevel noe for smerte i magen .  Noen ide ?? 

Anonymkode: 059e7...922

Skrevet

Sorry:). Er litt ny som pasient. Ikke vant å snakke om alt mulig ... 

Anonymkode: 059e7...922

Skrevet

Det er da ikke noe å si sorry for ;) Håper du finner noe mot smertene i magen. Her inne er folk vant med både den ene og den andre bivirkningen så her trenger du ikke syns at noe er flaut :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...