AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Følte at jeg hadde et trykk over brystet da jeg gikk på 10 mg cipralex. Som en slags stivhet i hele thorax . Ble tungpustet ved aktivitet men også noen ganger da jeg skulle legge meg om kvelden. Denne opplevelsene ble merkbart bedre etter noen dager da jeg reduserte dosen. Nå er det snakk om å øke dosen igjen... Et annet problem : jeg brukte somac pga magesmerter og spiserørsbrokk . Hadde som bivirkning litt " treg" mage. Da jeg startet med cipralex stoppet det helt opp. Derfor sluttet jeg med somac og jeg er ikke lenger obstipert. Trenger likevel noe for smerte i magen . Noen ide ?? Anonymkode: 059e7...922 0 Siter
Trine Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Hva er det som er så flaut med dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Sorry. Er litt ny som pasient. Ikke vant å snakke om alt mulig ... Anonymkode: 059e7...922 0 Siter
Trine Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Det er da ikke noe å si sorry for Håper du finner noe mot smertene i magen. Her inne er folk vant med både den ene og den andre bivirkningen så her trenger du ikke syns at noe er flaut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.