AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Lurer på en ting. Dere som sliter med nedsatt libido.. Bør man tilfredsstille sin partner selv om man selv ikke har lyst?. Det er jo vondt at min partner skal måtte lide for min psykdom og bivirkning av medisin. Kjenner selv at det er " veldig" vanskelig , Det å føle seg " presset" til noe jeg ikke har lyst til . ( trigger kanskje det at jeg har opplevd overgrep). Min mann er snill og tålmodig men dette sliter på forholdet vårt .. Anonymkode: 66936...03e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Dette er et interessant tema, men der jeg ikke kan se at det finnes noe enkelt svar. Noen mister sin libido, men finner glede ved å kunne gi sin partner seksuell tilfredsstillelse på ulike måter. For andre vekker dette ubehagelige følelser. Jeg tror at i slike situasjoner må kjenne på sine egne følelser og handle i tråd med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.