Gå til innhold

Nedsatt libido

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting. Dere som sliter med nedsatt libido.. Bør man tilfredsstille sin partner selv om man selv ikke har lyst?. Det er jo vondt at min partner skal måtte lide for min psykdom og bivirkning av medisin. Kjenner selv at det er " veldig" vanskelig , Det å føle seg " presset" til noe jeg ikke har lyst til . ( trigger kanskje det at jeg har opplevd overgrep). Min mann er snill og tålmodig men dette sliter på forholdet vårt .. 

Anonymkode: 66936...03e

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er et interessant tema, men der jeg ikke kan se at det finnes noe enkelt svar. Noen mister sin libido, men finner glede ved å kunne gi sin partner seksuell tilfredsstillelse på ulike måter. For andre vekker dette ubehagelige følelser.

Jeg tror at i slike situasjoner må kjenne på sine egne følelser og handle i tråd med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...