Gå til innhold

Er det en kvalitetsikring av avtalespesialister ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang venting fikk jeg time hos avtalespesiallist. Ble litt utrygg på måten hun møtte meg på. Da jeg nevnte navnet hennes for fastlege og behandler på NAV reagerte begge med å smile litt lurt og "himlet" med øynene. Legen svart at pga lange ventelister rundt om kunne jeg ikke vente å komme til en "populær"behandler. Men at jeg bare fikk gi henne en sjanse... Jeg vil gjerne gi henne en sjanse men blir jo litt usikker. Alt er bedre enn å stå uten behandler når man er dårlig. Jeg må jo regne med at ingen psykiater praktiserer i Norge uten en form for kvalitetsikring ?? 

Anonymkode: 9aeaf...12e

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kvalitetssikringen er at du har et papir som det står "Spesialist i ........... " på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...