AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Jeg blir så lett hektet på ting . Godt jeg ikke drikker alkohol. Blir nesten tvangsmessig opptatt av ting. Slik at jeg ikke klarer å gjøre noe annet eller fokusere på daglige gjøremål . Feks å se på TV i perioder. Blir kvalm fordi jeg er så lei av å sitte foran skjermen men likevel blir jeg dradd mot TVen. Tar den av går litt rastløs omkring men så MÅåå jeg ta på TVen igjen . Så er det plutselig noe annet som jeg blir litt " tvangsmessig" opptatt av. Skulle ønske jeg kunne balansere det litt. Jeg regner med en del spydige kommentarer på dette men dette . Kan dette være et trekk ved min tvangslidelse eller har alle det slik. Er det bare mangel på karakterstyrke ??? . Jeg er ikke lat. Anonymkode: a8a19...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 Prøver igjen jeg 😊 Anonymkode: a8a19...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 På 12/30/2016 den 19.35, AnonymBruker skrev: Jeg blir så lett hektet på ting . Godt jeg ikke drikker alkohol. Blir nesten tvangsmessig opptatt av ting. Slik at jeg ikke klarer å gjøre noe annet eller fokusere på daglige gjøremål . Feks å se på TV i perioder. Blir kvalm fordi jeg er så lei av å sitte foran skjermen men likevel blir jeg dradd mot TVen. Tar den av går litt rastløs omkring men så MÅåå jeg ta på TVen igjen . Så er det plutselig noe annet som jeg blir litt " tvangsmessig" opptatt av. Skulle ønske jeg kunne balansere det litt. Jeg regner med en del spydige kommentarer på dette men dette . Kan dette være et trekk ved min tvangslidelse eller har alle det slik. Er det bare mangel på karakterstyrke ??? . Jeg er ikke lat. Anonymkode: a8a19...2e0 Høres ikke normalt ut. 🤓 Anonymkode: 7eeaa...0d3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.