Gå til innhold

Sliten etter julen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så stort søvnbehov for tiden, kan man bli så sliten bare pga julen? Flere som er sliten? Har holdt meg inne hele denne uken og tatt det med ro, er det normalt å trenge så mye hvile? 

Skrevet

Ja, sliten. Alltid sliten.

Anonymkode: 62b2c...e10

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sliten. Alltid sliten.

Bale det der. 

Skrevet
57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har så stort søvnbehov for tiden, kan man bli så sliten bare pga julen? 

Ikke umulig det har noe med medisin kutt å gjøre.

Anonymkode: ca1db...835

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke umulig det har noe med medisin kutt å gjøre.

Anonymkode: ca1db...835

Ser den. Men har vival. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har så stort søvnbehov for tiden, kan man bli så sliten bare pga julen? Flere som er sliten? Har holdt meg inne hele denne uken og tatt det med ro, er det normalt å trenge så mye hvile? 

Ikke uvanlig å bli slapp og dorsk av å være inaktiv i en hel uke. Få deg litt trim så hjelper det nok. 

Skrevet
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Ikke uvanlig å bli slapp og dorsk av å være inaktiv i en hel uke. Få deg litt trim så hjelper det nok. 

Det er litt mer komplisert enn som så. Det er ikke det at jeg ikke tar imot råd. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er litt mer komplisert enn som så. Det er ikke det at jeg ikke tar imot råd. 

Nei, det er ikke sikkert at det er mer komplisert. 

Skrevet
Akkurat nå, Janus30 skrev:

Nei, det er ikke sikkert at det er mer komplisert. 

Det er mer komplisert enn du aner, prøv det den som vil. Jeg tåler svært lite av alt for tiden. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er mer komplisert enn du aner, prøv det den som vil. Jeg tåler svært lite av alt for tiden. 

Jeg synes du skal forsøke å ignorere råd som du selv vurderer som lite egnet i din situasjon akkurat nå. Ikke bruk energi på å argumentere på nett, snakk heller med de fra FACT -)

Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal forsøke å ignorere råd som du selv vurderer som lite egnet i din situasjon akkurat nå. Ikke bruk energi på å argumentere på nett, snakk heller med de fra FACT -)

Ok. Skal ikke skrive mer om dette, kan jo ikke forklare det uansett. Ha en fin kveld :) 

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Skal ikke skrive mer om dette, kan jo ikke forklare det uansett. Ha en fin kveld :) 

Ha en fin kveld, du også:-)

Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Ha en fin kveld, du også:-)

Takk :) 

Skrevet

Burde ta noen armhevninger og løpe litt i trappen. Det gjør en kvikkere.

Skrevet
13 timer siden, stjernestøv skrev:

Du har ikke vurdert en bitteliten dose ap, Stjernestøv? Du vil fortsatt være åpen for energiene dine og vil ikke bli flat, tykk og lat. Men du vil få litt beskyttelse så du orker mer og tåler mer. Det er veldig forskjellig å ta en liten dose og så mye du har tatt tidligere. 

Skrevet
2 timer siden, Liten40 skrev:

Du har ikke vurdert en bitteliten dose ap, Stjernestøv? Du vil fortsatt være åpen for energiene dine og vil ikke bli flat, tykk og lat. Men du vil få litt beskyttelse så du orker mer og tåler mer. Det er veldig forskjellig å ta en liten dose og så mye du har tatt tidligere. 

Må tenke på det, men må nok ha en større dose. Hjelper ikke med bare litt, økte jo på latuda og. 

Nicklusheletida
Skrevet
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja, jeg er det. Denne julen har vært så oppstykket med flying hit og dit i selskaper mellom fulle arbeisdager. 

Men jeg kan takke meg selv , da jeg inviterer til selskaper selv også.

Nå er jeg i full gang med å forberede kvelden. Det har gått i ett hele jula. Jeg liker det jo slik også da, ellers hadde jeg ikke invitert. 

Men nå ser jeg frem til januar, mindre festligheter og turer ut i naturen, på bortoverski, nedoverski eller til fots.

Er lei av konfekt og fet mat :)

Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, jeg er det. Denne julen har vært så oppstykket med flying hit og dit i selskaper mellom fulle arbeisdager. 

Men jeg kan takke meg selv , da jeg inviterer til selskaper selv også.

Nå er jeg i full gang med å forberede kvelden. Det har gått i ett hele jula. Jeg liker det jo slik også da, ellers hadde jeg ikke invitert. 

Men nå ser jeg frem til januar, mindre festligheter og turer ut i naturen, på bortoverski, nedoverski eller til fots.

Er lei av konfekt og fet mat :)

Ja noen stresser vel i julen også, godt det er over nå da :) 

Nicklusheletida
Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja noen stresser vel i julen også, godt det er over nå da :) 

Ja, det ble sånn, men i dag har jeg vært og kjøpt en gave til meg selv. Et nytt kamera.

Min måte å stresse ned på :) Gleder meg til å prøve det.

Skrevet
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det ble sånn, men i dag har jeg vært og kjøpt en gave til meg selv. Et nytt kamera.

Min måte å stresse ned på :) Gleder meg til å prøve det.

Kjekt å ta bilder :) 

Jeg tenker på sønnen min som har omgangssyken, han er hos hennes familie og har vært det hele julen. Stakkars. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...