Gjest Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må huske på at hvis du velger døden, så er det familien din som kommer til å sitte igjen med gjelden du har, og jeg håper ikke at du unner de den smerten og de problemene. Anonymkode: 049e3...a26 Dette stemmer ikke. Arvtaker må ikke godta arven, kan si den fra seg. Endret 30. desember 2016 av Maw87 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 1 minutt siden, Maw87 skrev: Dette stemmer ikke. Arvtaker må ikke godta arven, kan si den fra seg. Det er også mulig å føre all gjeld over på meg, så dem blir gjeldsfrie. Men jeg er ikke tøff nok til å ta livet mitt, jeg vil ikke påføre mann og barn den byrden, så døden er ikke et alternativ dessverre. Anonymkode: 0e85d...ddc 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er også mulig å føre all gjeld over på meg, så dem blir gjeldsfrie. Men jeg er ikke tøff nok til å ta livet mitt, jeg vil ikke påføre mann og barn den byrden, så døden er ikke et alternativ dessverre. Anonymkode: 0e85d...ddc Det er ikke så "enkelt" som å ta over all gjeld for så å dø som igjen gjør at resten sitter igjen gjeldsfrie. Dette er spekulasjoner i gjeld og arv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Jeg tror du trenger bedre behandling for dine psykiske plager. Vanskelig å se lyspunkt hvis man er deprimert . Men det er absolutt håp og mennesker som et glad i deg og trenger deg . Anonymkode: 02770...1ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Takk for svarene. Jeg må nok leve med disse følelsene enda lenger. Øsnker dere alle en god nyttårsaften. Anonymkode: 0e85d...ddc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.