Ola_hjelp Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Hei sann! Situasjonen min er nok noe utenom det vanlige, og jeg forventer ikke noe fasit svar, men heller et råd om veien videre. 3 år tilbake i tid brukte jeg legemiddelet Noopept (GSV-111) 30mg/dag i ca. 4-5 måneder, i håp om bedre hukommelse. Jeg sluttet brått med dette, og dette gikk fint inntil noen dager med lite søvn, som kastet meg inn i en depresjon med følgende symptomer: Dårlig søvn (våkner tidlig) Fatigue Økt matlyst Anhedoni angst Tankespinn Premature ejakulasjon Konsentrasjonsvansker De vanlige antidepressiva som fungerer på serotonin, noradrenalin og dopamin, økte enten symptomene fatigue, søvnighet, anhedoni (ssri/snri/antipsykotika) eller tankespinn/angst (dopaminerge/noradrenalin). Dere har neppe noe erfaring med dette legemiddelet, men det skal likne noe på Piracetam (brukes mot demens). Hvilke tiltak vil dere tatt her? Setter STOR pris på både teoretiske resonnementer knyttet til legemiddelet, og erfaringer knyttet til behandling resistente depresjoner! Godt nyttår! Spør gjerne om dere trenger noe tilleggsinformasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.