Gå til innhold

Hva vil det si at jeg drømmer daglig om å bli påkjørt av trikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe alvorlig jeg bør gjøre noe med eller skal jeg bare la det komme? 

Er litt bekymret.

Anonymkode: b0df0...a95

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe alvorlig jeg bør gjøre noe med eller skal jeg bare la det komme? 

Er litt bekymret.

Hvordan har du det ellers?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Drømmer skal en ikke bry seg om. Dårlige drømmer kan en glemme raskest mulig. Gode drømmer kan en kose seg med så lenge følelsen varer :-)

Skrevet

Kommer litt ann på hvordan du har det for tiden. Selvom du "flørter" med tanken, så bør du absolutt skaffe deg hjelp. Det er ikke tankene som er farlige, men handlingene. Det kan uansett gå fra "vondt" til "ille" ekstremt fort, og igjen, du bør absolutt skaffe deg hjelp og forstå hvorfor du tenker slike tanker.

Anonymkode: df484...5a1

Skrevet
32 minutter siden, Villanda skrev:

Hvordan har du det ellers?

Er litt sliten pga skole og sånt , kunne dette vært grunnen til at jeg har/hatt disse drømmene? 

Men ellers fint går det fint. 

Hilsen TS

Skrevet
27 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Drømmer skal en ikke bry seg om. Dårlige drømmer kan en glemme raskest mulig. Gode drømmer kan en kose seg med så lenge følelsen varer :-)

Får det ikke bort :( , har de i hodet 24/7. 

Og dette skremmer meg.

Hilsen TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt ann på hvordan du har det for tiden. Selvom du "flørter" med tanken, så bør du absolutt skaffe deg hjelp. Det er ikke tankene som er farlige, men handlingene. Det kan uansett gå fra "vondt" til "ille" ekstremt fort, og igjen, du bør absolutt skaffe deg hjelp og forstå hvorfor du tenker slike tanker.

Tenker ikke slike tenker. 

De kommer i drømmen. 

Daglig. 

Og dette skremmer meg helt. 

Jeg får på måte uvirkelighetsfølelse når jeg skal ta trikken på ekte. 

Da tror jeg at jeg drømmer igjen og blir ganske redd for at jeg skal bli påkjørt av trikken. 

HILSEN TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke slike tenker. 

De kommer i drømmen. 

Daglig. 

Og dette skremmer meg helt. 

Jeg får på måte uvirkelighetsfølelse når jeg skal ta trikken på ekte. 

Da tror jeg at jeg drømmer igjen og blir ganske redd for at jeg skal bli påkjørt av trikken. 

HILSEN TS

Mystisk.

Siden du er småsliten av skole osv, vil det hjelpe å ha fokuset på noe annet, eller ta en liten pause? At disse drømmene vil forsvinne med tid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...