AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Er dette noe alvorlig jeg bør gjøre noe med eller skal jeg bare la det komme? Er litt bekymret. Anonymkode: b0df0...a95 0 Siter
Villanda Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe alvorlig jeg bør gjøre noe med eller skal jeg bare la det komme? Er litt bekymret. Anonymkode: b0df0...a95 Hvordan har du det ellers? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Drømmer skal en ikke bry seg om. Dårlige drømmer kan en glemme raskest mulig. Gode drømmer kan en kose seg med så lenge følelsen varer :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Kommer litt ann på hvordan du har det for tiden. Selvom du "flørter" med tanken, så bør du absolutt skaffe deg hjelp. Det er ikke tankene som er farlige, men handlingene. Det kan uansett gå fra "vondt" til "ille" ekstremt fort, og igjen, du bør absolutt skaffe deg hjelp og forstå hvorfor du tenker slike tanker. Anonymkode: df484...5a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 32 minutter siden, Villanda skrev: Hvordan har du det ellers? Er litt sliten pga skole og sånt , kunne dette vært grunnen til at jeg har/hatt disse drømmene? Men ellers fint går det fint. Hilsen TS Anonymkode: b0df0...a95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 27 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Drømmer skal en ikke bry seg om. Dårlige drømmer kan en glemme raskest mulig. Gode drømmer kan en kose seg med så lenge følelsen varer :-) Får det ikke bort , har de i hodet 24/7. Og dette skremmer meg. Hilsen TS Anonymkode: b0df0...a95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer litt ann på hvordan du har det for tiden. Selvom du "flørter" med tanken, så bør du absolutt skaffe deg hjelp. Det er ikke tankene som er farlige, men handlingene. Det kan uansett gå fra "vondt" til "ille" ekstremt fort, og igjen, du bør absolutt skaffe deg hjelp og forstå hvorfor du tenker slike tanker. Anonymkode: df484...5a1 Tenker ikke slike tenker. De kommer i drømmen. Daglig. Og dette skremmer meg helt. Jeg får på måte uvirkelighetsfølelse når jeg skal ta trikken på ekte. Da tror jeg at jeg drømmer igjen og blir ganske redd for at jeg skal bli påkjørt av trikken. HILSEN TS Anonymkode: b0df0...a95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker ikke slike tenker. De kommer i drømmen. Daglig. Og dette skremmer meg helt. Jeg får på måte uvirkelighetsfølelse når jeg skal ta trikken på ekte. Da tror jeg at jeg drømmer igjen og blir ganske redd for at jeg skal bli påkjørt av trikken. HILSEN TS Anonymkode: b0df0...a95 Mystisk. Siden du er småsliten av skole osv, vil det hjelpe å ha fokuset på noe annet, eller ta en liten pause? At disse drømmene vil forsvinne med tid? Anonymkode: df484...5a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.