Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å gå fra en du er glad i

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Verdens snille mann, på mange måter. Men han har blitt veldig tykk(ekstremt)!og han har ødelagt de fleste tennene sine, han har skjært ener over mange år , men nå stå det bare noen bitte små tenner igjen. Vet jeg høres veldig frekk og kynisk nå, men jeg får ikke absolutt et akutt behov for å kysse/kline eller ha sex lenger. Jeg er selv opptat med å holde meg i form og passer godt på mine tenner.

jeg har merket at jeg trekker meg fysisk tilbake om han prøver seg på noe kos, men kjenner det ikke er OK . Hvorfor  skjønner hanikke at han må fikse tennene, slik han kan le normalt igjen. Hvordan kan jeg komme med gode råd til han, noen forslag?

Anonymkode: 7c4a8...c9b

Skrevet

Direkte tale? Jeg er for å si det ganske direkte, du trenger ikke akkurat slenge det ut, men menn generelt tar ikke hint. Jeg ser ikke noe galt i å si f.eks. - "Tennene dine er ikke så fine lenger, kanskje du skulle tatt en tur til tannlegen å fått fikset litt på dem?" Etter et langt samliv vil vel de fleste tåle såpass uten å gå helt i kjelleren.

Ang. vekta kan du jo prøve å spille på helsa hans og at du vil ha ham hos deg så lenge som mulig og at dere kanskje kan begynne å trene litt sammen. Med mindre du helt har bestemt deg for å gå? 

AnonymBruker
Skrevet

Er forandring av utseende grunn god nok til å gå fra en man elsker ?????? . Ingen av oss blir vakrere med årene..  

Anonymkode: ab042...e24

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss blir vakrere med årene..  

Anonymkode: ab042...e24

Ingen regel uten unntak :-)

Gjest Gargamel
Skrevet

Det med tennene synes jeg i alle fall du kan si fra om ganske direkte. Det er ikke fristende å kline med noen som nesten ikke har tenner, og han kan faktisk gjøre noe med det.

Når det gjelder vekt så er det mer sannsynlig at han ikke klarer å gjøre noe med det selv om han gjerne vil. Altså bør du kanskje ikke gå like hardt ut der. Der kan du kanskje være mer støttende. Legge om kostholdet og være aktive sammen.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...