Gå til innhold

Holde seg i livet......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å leve mer enn 5 måneder til. Men jeg MÅ. Min vakre,fantastiske niese konfirmeres i mai, og som både tante og fadder så vil jeg være der for henne. Vil at hennes store dag skal være så bra som mulig. Men hver dag som går så blir det vansklgere og vanskeligere å hold meg i livet. Blir 30 i mars, og det i seg selv er helt jævlig.  Har slit i 16 år ca. Og merker kreftene holderundt på å ta slutt. Kjenner igjen selvmordskreftene som holder på å ta over. Har nesten dødd fler ganger.  Tilfeldig opdaget or en haug med innleggelser.... hca gjør jeg?

Anonymkode: e63b1...648

Skrevet (endret)

Tror du at du gjør livet til din niese bedre om du deltar i konfirmasjonen som tante og fadder og deretter velger å ta livet av deg? Noen ganger må vi innse at livet er tøft, men det er opp til oss selv hva vi gjør med livet. Du bør fokusere på hva du kan gjøre for å få det best mulig i livet der du er nå istedenfor å si til deg selv at du må forsøke å holde ut frem til mai.

Jeg skriver ikke det over som en bedreviter, men som en som vet at livet kan bli bedre. Nå har jeg ikke selvskadet på 5 år, ikke gjort selvmordsforsøk på 2 1/2 år og ikke vært innlagt på 3 år. Det hjelper å kjempe for seg selv og for livet. Døden er en utvei, ingen løsning.

- Men det er tøft. Det er beintøft...

Endret av Elionoe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...