Gå til innhold

Hvordan balansere medisinene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser jo at dette ikke er så bra, men jeg følte meg for dempa på 300mg Seroquel på morran. Så igår kutta jeg ut 100 av dem. Idag har jeg ikke tatt noe, hverken morgen eller kveld. Det var så godt igår å kjenne på energi og overskudd. Jeg gjør dumme valg når jeg blir litt "høy", jeg erkjenner det. Og venninna min synes bare det er gøy når jeg er gira, flirfull, tullete og ikke helt på stasjon. Hun sier det er veldig artig når jeg er sånn og at jeg ikke bør ta den medisinen. Jeg ser vel at jeg trenger den, synes bare det er vanskelig å balansere Seroquel og Fontex sånn at jeg ikke blir for nedstemt og ikke for gira. Vet jo at alle svinger og jeg prøver ikke medisinere bort de naturlige svingningene, men det er litt vanskelig å finne ut hvor mye er FOR mye den ene eller andre veien. 

Jeg synes det er for mye ned når alt føles som et ork, at jeg er verdiløs, alt er håpløst, ikke ser noen grunn til å leve, ikke orker forholde meg til folk, jobb og avtaler. Kobler ut, glemmer enkle ting(og timer/dager). Blir meget usosial selv om jeg tvinger meg til å møte opp på jobb ol.

I den andre enden får jeg ikke sove, ikke fokusere på enkle oppgaver, klarer ikke følge med i samtaler, behandling. Tuller og fjoller, synger og fleiper. Totalt uten angst, og uten tanke på at jeg kanskje opptrer uanstendig i endel tilfeller. Er meget utenksom i mye av det jeg foretar meg. Superpositiv(akkurat det er jo bra da ) til alt og alle.  Men likevel blir jeg ekstremt raskt irritert og sint når folk oppfører seg urettferdig. Har (altfor) lav frustrasjonsterskel i endel tilfeller hvor folk bare oppfører seg dumt eller uvitende. Jeg trur jo jeg kan mye mer enn det som er tilfelle også.

Hva er best??

Litt for høytsvevende eller litt for nedstemt ? Jeg foretrekker det første...men det er slitsomt da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...