AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 Hva er kjærlighet Er det slik at ekte kjærlighet ikke ruster ? Får vi et bedre styresett om vi ber til Gud? Er det greit å bare ta en cola på fest da man ønsker "the real thing"? Fint at man skryter av ungdommen alle sammen Føler samtidig at ingen orker snart mer Samtid veldig viktig å ta vare på aeg selv og hva man har slo meg da jeg hørte og så tidligere nyttårstaler på TV Mye man var bedre til før Håper på godt kommende år uten massearbeidsledighet og problemer med olje Ekte kjærlighet ruster kanskje ikke Plast er et underlig materiale Man kan jo ta toppene med medisin hvis det fungerer Eller hva? Folk studerer så mye rart Anonymkode: bfa95...53c 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 Man må gå litt i seg sjøl også Det er klart man kunne ha gjort mye Synes jeg har mere bivirkninger i form av svært sterk hodepine med medisin Faller lett helt ned i passivitet helt uten men alt er en overgang som reven sa så gir aldri opp håpet om at det engang går over og også jeg kan begynne mitt liv Ingens ansvar er ubegrenset føler bare jeg man må bare ta en dag av gangen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.