Sunset90 Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 (endret) Noen andre anti-depressiva SSRI og foretrekke? Noen som har noe og si om Setralin? Har brukt cipralex i 2år ca, men skiftet til setralin og vært på det i over 1mnd. Men skjønner at det tar muligens lengre tid for effekt. Jula var egentlig bare dritt, diare, krampe,skjelving, rykninger, søvnproblemer med innsovning, søvninghet,uro ,nervøs,anspent,rastløs, munntørhet, treg potens, stiv i ansikt øyne. føler meg fremmed underlig forvirret, anspent av bevegelser omgivelser, folk. kan ikke legge all skyld på medisin, men har det vanskelig med det sosiale ilag med folk. Føler meg utilpass Trakk meg tilbake for meg selv i jula, syntes det ble for mye med folk osv. Ikke helt bra men slik ble det. synes jula i 2015 var bedre, men gikk da på cipralex, men skiftet pga en del slitsome bivirkninger. Denne jula knakk jeg sammen helt, gråt og unngikk det sosiale. Følte meg rar i hodet,fjern, som om man var i sin egen verden. Føler meg usikker hva jeg skal gjøre.. :/ Endret 1. januar 2017 av Sunset90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 27 minutter siden, Sunset90 skrev: Noen andre anti-depressiva SSRI og foretrekke? Noen som har noe og si om Setralin? Har brukt cipralex i 2år ca, men skiftet til setralin og vært på det i over 1mnd. Men skjønner at det tar muligens lengre tid for effekt. Jula var egentlig bare dritt, diare, krampe,skjelving, rykninger, søvnproblemer med innsovning, søvninghet,uro ,nervøs,anspent,rastløs, munntørhet, treg potens, stiv i ansikt øyne. føler meg fremmed underlig forvirret, anspent av bevegelser omgivelser, folk. kan ikke legge all skyld på medisin, men har det vanskelig med det sosiale ilag med folk. Føler meg utilpass Trakk meg tilbake for meg selv i jula, syntes det ble for mye med folk osv. Ikke helt bra men slik ble det. synes jula i 2015 var bedre, men gikk da på cipralex, men skiftet pga en del slitsome bivirkninger. Denne jula knakk jeg sammen helt, gråt og unngikk det sosiale. Følte meg rar i hodet,fjern, som om man var i sin egen verden. Føler meg usikker hva jeg skal gjøre.. :/ Jeg synes du skal gi zoloft en sjanse først, og om det ikke fungerer, om et par måneders bruk, ville jeg byttet til brintellix. Anonymkode: 6c6d0...081 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Det er ikke uvanlig å få mer angst i starten når man begynner på SSRIer. Hva som funker er individuelt, og dessverre en prøve/feile greie. Men jeg må si meg enig ang. Brintellix. Den har jeg null bivirkninger på. 0 Siter
Sunset90 Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Skrevet 3. januar 2017 Jepp forstår. Oki, hva slags opplevelse har du ellers med brintelix? når du startet på det eks, eller generelt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.