Gå til innhold

NHD/dere andre. Hvordan få sove?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal slutte med stor dose Imovane. Klarer ikke trappe ned så må slutte brått. Hvordan få sove uten nå i begynnelsen? Tar ap og skal øke litt der for å gjøre overgangen litt lettere. (Om mulig..)

Jeg føler at jeg ligger 10 cm over madrassen så anspent er jeg når jeg slutter med "dopet".....

Anonymkode: 735a3...f07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan bruke Zonat eller vallergan for å hjelpe til litt? Jeg bruker førstnevnte innimellom og blir litt trøtt i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, cilie skrev:

Kanskje du kan bruke Zonat eller vallergan for å hjelpe til litt? Jeg bruker førstnevnte innimellom og blir litt trøtt i alle fall.

Takk for svar, men tenker ikke bruke flere medikament enn jeg allerede gjør.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal slutte med stor dose Imovane. Klarer ikke trappe ned så må slutte brått. Hvordan få sove uten nå i begynnelsen? Tar ap og skal øke litt der for å gjøre overgangen litt lettere. (Om mulig..)

Jeg føler at jeg ligger 10 cm over madrassen så anspent er jeg når jeg slutter med "dopet".....

Hva mener du med en stor dose imovane?

Anonymkode: c9e61...8e7

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, men tenker ikke bruke flere medikament enn jeg allerede gjør.

Da må du nok bare forberede deg på en tid med søvnmangel og ubehag og holde ut...

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med en stor dose imovane?

2,5 tabletter x 7,5 mg Imovane.. Regner med at det er en ganske stor dose, noen netter har jeg tatt litt mer også.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, cilie skrev:

Da må du nok bare forberede deg på en tid med søvnmangel og ubehag og holde ut...

Ja...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2,5 tabletter x 7,5 mg Imovane.. Regner med at det er en ganske stor dose, noen netter har jeg tatt litt mer også.

Da kommer du dessverre til å få en uke eller to med dårlig søvn før det går seg til gradvis alt etter hvor lenge du har gått på denne dosen. Men kjempeflott at du har bestemt deg for å slutte nå før du får et kjempestort problem. Dette klarer du. Men det er ikke noe galt i litt phenergan i et par uker før det verste får gitt seg da. Du trenger jo ikke begynne på de for mer enn en uke eller to. Du kan jo diskutere det med legen din.

Dette klarer du. Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer du dessverre til å få en uke eller to med dårlig søvn før det går seg til gradvis alt etter hvor lenge du har gått på denne dosen. Men kjempeflott at du har bestemt deg for å slutte nå før du får et kjempestort problem. Dette klarer du. Men det er ikke noe galt i litt phenergan i et par uker før det verste får gitt seg da. Du trenger jo ikke begynne på de for mer enn en uke eller to. Du kan jo diskutere det med legen din.

Dette klarer du. Lykke til! 

Tusen takk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...