Gå til innhold

NHD og andre-vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, aa-k-j skrev:

Somatiske undersøkelser har aldri vært noe problem for meg. Har til og med vært nødt til å svelge slange under en undersøkelse uten at det var noe problem. Jeg vil selv  fortelle ting om jeg føler det er nødvendig. Pga den diagnosen som ble satt jeg overhode ikke har så må jeg prøve å få den slettet. Det er såpass belastende at det går ut over psyken min. Alternativet som jeg ikke liker er å sperre journalene den diagnosen er i. Har allerede vært nødt til å sperre deler av en journal pga flere feil og uriktige opplysninger. En annen journal må jeg også sperre pga mye feil, men der har jeg selv skrevet "journalen" på nytt hvor jeg at rettet opp i feilene. Opplysninger i den ene journalen var hentet fra den andre så var mye like feil. Skal uansett ta det opp med fastlegen og håper på en grei løsning. 

Det blir jo noe annet enn det du spurte om i åpningsinnlrgget og som jeg svarte på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, MxxM skrev:

Det blir jo noe annet enn det du spurte om i åpningsinnlrgget og som jeg svarte på..

Jaja pyttsann. Ville bare vite om det var vanlig og det er det tydeligvis så svar fikk jeg. Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...