Gjest Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 3 minutter siden, aa-k-j skrev: Somatiske undersøkelser har aldri vært noe problem for meg. Har til og med vært nødt til å svelge slange under en undersøkelse uten at det var noe problem. Jeg vil selv fortelle ting om jeg føler det er nødvendig. Pga den diagnosen som ble satt jeg overhode ikke har så må jeg prøve å få den slettet. Det er såpass belastende at det går ut over psyken min. Alternativet som jeg ikke liker er å sperre journalene den diagnosen er i. Har allerede vært nødt til å sperre deler av en journal pga flere feil og uriktige opplysninger. En annen journal må jeg også sperre pga mye feil, men der har jeg selv skrevet "journalen" på nytt hvor jeg at rettet opp i feilene. Opplysninger i den ene journalen var hentet fra den andre så var mye like feil. Skal uansett ta det opp med fastlegen og håper på en grei løsning. Det blir jo noe annet enn det du spurte om i åpningsinnlrgget og som jeg svarte på.. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Skrevet 2. januar 2017 12 minutter siden, MxxM skrev: Det blir jo noe annet enn det du spurte om i åpningsinnlrgget og som jeg svarte på.. Jaja pyttsann. Ville bare vite om det var vanlig og det er det tydeligvis så svar fikk jeg. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.