Gå til innhold

Er det vanlig at folk slutter i behandling på nyåret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestemt meg for å ringe legen ved første mulighet for å prøve å spørre og grave mer om medisiner kontra ikke

Har så forskjellig erfaring med bivirkningene

Det er så veldig mange "farer" uansett med eller uten medisin kjenner jeg det som

Er ikke i øyeblikket i sterk stressituasjon noe som jeg føler betyr veldig mye i forhold til hvor mye jeg behøver og hvor mye som er nok

Legen har alltid sagt at vi tilstreber lavest mulig dialog

Kan prøve fastlegen da det falt en del ergelige ord på SMS fra begge sider i sommer med psykiateren

Men en ting har jeg lært en del om

Man kan uansett aldri forespørre seg

Har tatt en tabl mot høyt blodtrykk og 20 MG zeldox de seneste dagene som har fungert o.k

Også lurt å være på planleggingsida så langt som mulig

veldig dumt at livsnødvendig medisin ikke er helt gratis for alle som trenger

er det kanskje mulig å spørre Frelsesarmeen om de kan hjelpe til man kommer i balanse

Noe må være i veien når systemet har slike utslag synes jeg

men det hjelper dessverre så lite

Anonymkode: a4f57...60a

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestemt meg for å ringe legen ved første mulighet for å prøve å spørre og grave mer om medisiner kontra ikke

Har så forskjellig erfaring med bivirkningene

Det er så veldig mange "farer" uansett med eller uten medisin kjenner jeg det som

Er ikke i øyeblikket i sterk stressituasjon noe som jeg føler betyr veldig mye i forhold til hvor mye jeg behøver og hvor mye som er nok

Legen har alltid sagt at vi tilstreber lavest mulig dialog

Kan prøve fastlegen da det falt en del ergelige ord på SMS fra begge sider i sommer med psykiateren

Men en ting har jeg lært en del om

Man kan uansett aldri forespørre seg

Har tatt en tabl mot høyt blodtrykk og 20 MG zeldox de seneste dagene som har fungert o.k

Også lurt å være på planleggingsida så langt som mulig

veldig dumt at livsnødvendig medisin ikke er helt gratis for alle som trenger

er det kanskje mulig å spørre Frelsesarmeen om de kan hjelpe til man kommer i balanse

Noe må være i veien når systemet har slike utslag synes jeg

men det hjelper dessverre så lite

Anonymkode: a4f57...60a

Søk råd hos NAV, det kan være de kan hjelpe deg gjennom en økonomisk vanskelig tid. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...