AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Bestemt meg for å ringe legen ved første mulighet for å prøve å spørre og grave mer om medisiner kontra ikke Har så forskjellig erfaring med bivirkningene Det er så veldig mange "farer" uansett med eller uten medisin kjenner jeg det som Er ikke i øyeblikket i sterk stressituasjon noe som jeg føler betyr veldig mye i forhold til hvor mye jeg behøver og hvor mye som er nok Legen har alltid sagt at vi tilstreber lavest mulig dialog Kan prøve fastlegen da det falt en del ergelige ord på SMS fra begge sider i sommer med psykiateren Men en ting har jeg lært en del om Man kan uansett aldri forespørre seg Har tatt en tabl mot høyt blodtrykk og 20 MG zeldox de seneste dagene som har fungert o.k Også lurt å være på planleggingsida så langt som mulig veldig dumt at livsnødvendig medisin ikke er helt gratis for alle som trenger er det kanskje mulig å spørre Frelsesarmeen om de kan hjelpe til man kommer i balanse Noe må være i veien når systemet har slike utslag synes jeg men det hjelper dessverre så lite Anonymkode: a4f57...60a 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestemt meg for å ringe legen ved første mulighet for å prøve å spørre og grave mer om medisiner kontra ikke Har så forskjellig erfaring med bivirkningene Det er så veldig mange "farer" uansett med eller uten medisin kjenner jeg det som Er ikke i øyeblikket i sterk stressituasjon noe som jeg føler betyr veldig mye i forhold til hvor mye jeg behøver og hvor mye som er nok Legen har alltid sagt at vi tilstreber lavest mulig dialog Kan prøve fastlegen da det falt en del ergelige ord på SMS fra begge sider i sommer med psykiateren Men en ting har jeg lært en del om Man kan uansett aldri forespørre seg Har tatt en tabl mot høyt blodtrykk og 20 MG zeldox de seneste dagene som har fungert o.k Også lurt å være på planleggingsida så langt som mulig veldig dumt at livsnødvendig medisin ikke er helt gratis for alle som trenger er det kanskje mulig å spørre Frelsesarmeen om de kan hjelpe til man kommer i balanse Noe må være i veien når systemet har slike utslag synes jeg men det hjelper dessverre så lite Anonymkode: a4f57...60a Søk råd hos NAV, det kan være de kan hjelpe deg gjennom en økonomisk vanskelig tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.