Gå til innhold

Fluanxol har begynt å gi meg et bedre liv NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til deg NHD som gav meg tips om Fluanxol da ikke Seroquel hjalp meg mot den sterke uro, tankekjør, angsten og depressive lidelsene mine. Etter en stund med Fluanxol så har jeg klart ting jeg ikke har klart på årevis pga angsten og uroen. Dette gir meg så mye mot til å fortsette trening med angst, og livet mitt generelt. Jeg har fått mer tiltak med å holde leiligheten min mer i orden og lager meg middager mye mer enn jeg har gjort på lenge. Den er en god hjelp for meg, men er jeg som må gjøre jobben videre. Nå tar jeg mindre vival og jeg klarer mer uten vival. Dette betyr mer for meg enn du aner NHD. Denne medisinen burde bli brukt mer i psykiatrien. Så tusen takk NHD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...