AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Jeg sluttet på Abilify etter 2 mnds bruk, før det gikk jeg på Xeplion i 4 år ca. Nå et år etterpå har jeg fått sånn at jeg suger på tennene/tunga veldig intenst enkelte dager i timesvis. Jeg er helt ute av dps systemet, er dette noe fastlegen kan hjelpe meg med? Anonymkode: 8fed4...618 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Du kan i hvert fall la fastlegen vurdere det. 0 Siter
ellen propellen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Jøsses! Er det en bivirkning på medisinene? Jeg gjør det hele tiden. Skader jo tennene. Har ikke tenkt på at det var en sammenheng der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Ok takk for svar. Igår var det helt ekstremt, men jeg snakket med ei idag som mente dette kommer av røykeslutt. Jeg sluttet å røyke for 3-4 uker siden. Hun sa det kan var i månedsvis etter røyking, men det går over. Så da ble jeg litt lettet. Anonymkode: 8fed4...618 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Jeg har alltid gjort det. Like mye før jeg sluttet å røyke som nå. Jeg har tenkt at stress var årsaken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet på Abilify etter 2 mnds bruk, før det gikk jeg på Xeplion i 4 år ca. Nå et år etterpå har jeg fått sånn at jeg suger på tennene/tunga veldig intenst enkelte dager i timesvis. Jeg er helt ute av dps systemet, er dette noe fastlegen kan hjelpe meg med? Anonymkode: 8fed4...618 Jeg har fått en uvane etter jeg sluttet med medisiner, presser tungen mot fortennene. Tungen er helt sår og jeg prøver å slutte. Noen ganger biter jeg meg selv i tungen og. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Det er mest sannsynlig en uvane, men for å være helt sikker, må du snakke med en lege i RL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.