AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Jeg blir ferdig på vgs til neste år, jeg er allerede uføretrygda, men er det i det hele tatt mulig å gå på høyskole mens man er uføretrygda? Noen som har studert samtisig med uføretrygd før? Anonymkode: 89e60...da4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ferdig på vgs til neste år, jeg er allerede uføretrygda Hvordan er det mulig`? Anonymkode: a78a0...90d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Du må få godkjennelse i fra NAV om du skal studere, samtidig som du er ufør. Det er de som må vurdere det, da det er individuelt fra situasjon til situasjon. Men hvorfor skal du studere om du ikke skal ut i arbeidslivet? Ikke for å være frekk, men da tar du opp en studieplass for en annen, som skal ut i arbeidslivet etter endt studier. Anonymkode: dabf3...f22 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må få godkjennelse i fra NAV om du skal studere, samtidig som du er ufør. Det er de som må vurdere det, da det er individuelt fra situasjon til situasjon. Men hvorfor skal du studere om du ikke skal ut i arbeidslivet? Ikke for å være frekk, men da tar du opp en studieplass for en annen, som skal ut i arbeidslivet etter endt studier. Anonymkode: dabf3...f22 Jeg skal jo studere fordi jeg har en langsiktig plan om å komme ut i arbeidslivet etter denne endte utdanninga. Hvor skrev jeg at jeg bare skulle studere for moro skyld? Anonymkode: 89e60...da4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 ja, er du ufør kan du gjøre hva du vil så lenge du ikke tjener mer penger du har lov til, fikk jeg beskjed om. går du på AAP derimot kan du ikke studere med mindre NAV har gitt klarsignal om det. Anonymkode: 458ee...5ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Det er helt greit å studere. Du tar ikke opp plassen til noen andre heller. Masse lykke til. Håper du greier det og får en god framtid på sikt Anonymkode: d965d...8fa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.