AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Har brukt 2,5 tabletter x 7,5 mg Imovane over flerfoldige mnd (år) til og fra. Den siste perioden strakk seg fra november til sist søndag (1 januar). Men slutta altså brått sist søndag. Tar også 38 mg Cisordinol. Tror jeg har en bipolar 2 diagnose. Går ikke i psykiatrien nå. Etter at jeg slutta med Imovane har jeg opplevd et vanvittig tanke/drømmerush om kveldene når jeg legger meg og natta. Det er som om hjernen min går på høygir og får et vanvittig tankekjør og drømmerush.. Sover urolig og litt dårlig til tross for AP. Begynner å bli bekymra.. Har Imovanen ødelagt hjernen min? Eller er dette sannsynligvis forbigående etter langvariig bruk av stor dose Imovane? Det er vel ikke for sent for en ny start med "dopfri" tilværelse? Anonymkode: 2c841...999 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Jeg tror dette er forbigående.. Det tar tid for hjernen din å venne seg til ¨å være ute imovanen. Gi det litt tid bare. Anonymkode: f348c...2ec 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Det er forbigående, men kan nok vare noen uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.