Gå til innhold

NHD/ Hva skjer med hjernen min etter medisinkutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt 2,5 tabletter x 7,5 mg Imovane over flerfoldige mnd (år) til og fra. Den siste perioden strakk seg fra november til sist søndag (1 januar).

Men slutta altså brått sist søndag. Tar også 38 mg Cisordinol. Tror jeg har en bipolar 2 diagnose. Går ikke i psykiatrien nå.

Etter at jeg slutta med Imovane har jeg opplevd et vanvittig tanke/drømmerush om kveldene når jeg legger meg og natta. Det er som om hjernen min går på høygir og får et vanvittig tankekjør og drømmerush.. Sover urolig og litt dårlig til tross for AP.

Begynner å bli bekymra.. Har Imovanen ødelagt hjernen min? Eller er dette sannsynligvis forbigående etter langvariig bruk av stor dose Imovane?

Det er vel ikke for sent for en ny start med "dopfri" tilværelse?

Anonymkode: 2c841...999

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette er forbigående.. Det tar tid for hjernen  din å venne seg til ¨å være ute imovanen. Gi det litt tid bare.

Anonymkode: f348c...2ec

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er forbigående, men kan nok vare noen uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...