AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Jeg hadde et INTENST "tankekjør" i mange år. pga OCD og andre angstlidelser , pluss depresjon. Cipralex stoppet dette tankekjøret og gav meg energi. Men hodet ble liksom helt " tomt" . Det har vært litt behagelig men samtidig har jeg slitt kognitivt og mistet meg selv litt. Pga dette og andre bivirkninger ble jeg enig med psykiater i dag å prøve brintellix. To spørsmål : 1). Hvis man fungerer bedre kognitivt ved brintellix , vil man da få tilbake " tankekjøret"?. 2). Jeg hadde kommet ned på en liten dose cipralex( 5 mg). Psykiateren sier jeg nå skal slutte helt med cipralex. Være uten medisin i 5-6 dager og så starte opp med 10 mg brintellix. Jeg har vært VELDIG plaget i opptrapping og nedtrapping av Cipralex. Finnes det en måte å gjøre overgangen lettere på ??? Anonymkode: d4d8f...73f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 1. Nei, høyst sannsynlig ikke. 2. Ja, gå rett over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.