Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 20 år. Jeg var ferdig med min menstruasjon den 10.jan og hadde sex me typen min noen dager etter. Under samleiet sprakk kondomen og vi gikk å kjøpte angre pille dagen etter. Jeg fulgte alt som stod på bruksanvisningen og mener at pillen virket. Noen dager etter var utfloden min rødlig og senere brunlig. Hva kan dette skyldes? Er det normalt? Bør jeg oppsøke lege? Jeg er ganske urolig og tanken på å oppsøke lege er skremmende! Menstruasjonen min har ellers vært ganske regelmessig og jeg har ikke hatt noen problemer med brunlig utflod før.

Være så snille å svar meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41590-brun-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noen tar angrepiller så kan man få bivirkninger av den. Noen bivirkninger kan være kvalme, svimmelhet og man kan også få noe som kan minne om mensen. En venninne av meg tok angrepillen og hun ble sikkelig dårli, kvalme og spydde. Hun fikk også noe som minte henne om mensen. Tror at dette er normalt, og viser at den virket på den måten den skulle. Men husk fordi om kondomen sprakk så er det ikke sikkert at du var blitt gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41590-brun-utflod/#findComment-156617
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...