Gå til innhold

Er psykisk syke bedre enn normen i rettskriving og formulering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen er at mobilen min og min manglende teknisk kyndighet gjør at mange ord bare blir feil hvis jeg ikke deler ordene

Antagelig ligger det et ordforråd omprogrammere i mobilen slik at når jeg skriver hustaket hus tavle

Men med våre alle feil og mangler er iallefall min erfaring at folk er ofte så mye bedre enn sitt rykte

Ser bare det når jeg er i noen sammenhenger som ikke er av mere privat karakter inntar jeg mere jobbmesse og er mere skjerpet

Kors på halsen

Anonymkode: 5d765...350

Forstår deg godt jeg. Er egentlig god på å ordlegge meg men så ser jeg etterpå at jeg har trykket litt feil. Tror folk forstår det ;). Dessuten så sliter jeg litt kognitivt pga medisiner i perioder ... 

Anonymkode: 21f0c...1c0

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen er at mobilen min og min manglende teknisk kyndighet gjør at mange ord bare blir feil hvis jeg ikke deler ordene

Antagelig ligger det et ordforråd omprogrammere i mobilen slik at når jeg skriver hustaket hus tavle

Men med våre alle feil og mangler er iallefall min erfaring at folk er ofte så mye bedre enn sitt rykte

Ser bare det når jeg er i noen sammenhenger som ikke er av mere privat karakter inntar jeg mere jobbmesse og er mere skjerpet

Kors på halsen

Anonymkode: 5d765...350

Haha måtte le siden innlegget om autokorrektur preges av autokorrigering :D Selv har jeg stor takhøyde når det kommer til skriveleif og teknisk tull, men blir mye mer lei av innholdsforsøpling og spam. Tror jeg har utviklet allergi mot begrepene trygdecola, kokka og fullverdig liv feks, elveblesten kommer med én gang om jeg ikke lukker øynene fort! ;) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, Kayia said:

Haha måtte le siden innlegget om autokorrektur preges av autokorrigering :D Selv har jeg stor takhøyde når det kommer til skriveleif og teknisk tull, men blir mye mer lei av innholdsforsøpling og spam. Tror jeg har utviklet allergi mot begrepene trygdecola, kokka og fullverdig liv feks, elveblesten kommer med én gang om jeg ikke lukker øynene fort! ;) 

Det er fordi du har det bra.

Anonymkode: 29b68...297

AnonymBruker
Skrevet
51 minutes ago, issomethingwrong said:

Jeg synes det er positivt at DOL er mer enn enten bare alvor eller kokka kola og "så sånn er det med den saken"

Var det du som ble "deprimert" fordi årslønnen gikk ned til bare 850.000?

Anonymkode: 29b68...297

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ofte her og kjenner ingen, men nå ser jeg at en god del av en diskusjon jeg hadde i natt i denne tråden er forsvunnet.  Hvorfor det?

Anonymkode: 5c324...578

Nicklusheletida
Skrevet
10 timer siden, Kayia skrev:

Jeg skjønner hvem du mener, og leste også disse innleggene med stor interesse :) Jeg har lært svært mye av vedkommende om både autisme, om det å ønske å høre til, om funksjonsbegrensningers praktiske betydning i hverdagen, om det å ikke gi opp, om omsorg og mange andre ting. Tematikken, i kombinasjon med hennes gode blikk og eminente formuleringsevne, hadde gjort seg i bokform. Nesten rart at ingen i Viggo Mortensen tok dette inn over seg og ga henne et tilbud da hun skrev som mest ;) 

Kunne ikke vært mer enig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...