Gå til innhold

Bipolar:Alvorlig sinnslidelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I og med at jeg helt siden 2005 har blitt nektet psykiatrisk hjelp i Norge stiller jeg spørsmål ved min verge sin påstand om alvorlgheten av min bipolare sykdom.Er ikke suicid tankegang alvorlig nok til å få behandling? Siden vergen er advokat,lurer jeg på om hun overdriver min mentale tilstand og påstår nærmest at jeg er farlig.Jeg er vel bare farlig for meg selv? En annen diagnose som Iver Høy på Grorud DPS påstod at jeg hadde ca år 2000 var EUPF.Jeg kan godt forstå at jeg har en ustabil personlighet,men både emosjonell  og forstyrrelse?

Føler kanskje at advokaten overdriver noe for at mine kreditorer skal gi meg bedre tid til å betjene min gjeld på 1,6 mill.Huset har en verdi på 2,6,så jeg kan godt kjøpe meg en bobil til 500 000 og en Yacht til 500 000 eller en ny.Huset blir da solgt.

Kan vel få en hel gammel ferge for 1 mill? Sikkert noen veiløse bygder i rasutsatte vestlandsfjorder?

Trollet i ensomskogen.

Endret av Meat Loff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...