kovakova Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Gjør fontex at man trenger mindre søvn? Utrolig deilig å slippe sove 15 timer i døgnet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, kovakova skrev: Gjør fontex at man trenger mindre søvn? Utrolig deilig å slippe sove 15 timer i døgnet Mulig det. For jeg sover mye mer uten latuda og fluoxetin, og det er så deilig. Elsker å være ute av kroppen. 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Jeg tror insomnia er en bivirkning av Fontex. De gangene jeg har brukt det, har jeg ikke klart å sovne av meg selv de første dagene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, kovakova skrev: Gjør fontex at man trenger mindre søvn? Utrolig deilig å slippe sove 15 timer i døgnet Fontex kurerer depresjonen som gjør at du trenger å sove 15 timer (som er helt unormalt). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.