Gå til innhold

Er jeg gal? Raserianfall.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klikket på mannen i dsg og hadde tidenes raserianfall hvor jeg hylte så høy jeg klarte og skadet meg selv, jeg var rett og slett gal i det øyeblikket. Bakgrunnen for at jeg klikket var at mens jeg står på kjøkkenet o skal lage meg en smoothie så begynner han å "bjeffe" til meg angående mobiliserende som jeg i øyeblikket lånte og han trengte den med en gang, da jeg var blid og fornøyd og svarte på en helt vanlig måte at jeg skal hente den bare jeg har lagd ferdig smoothien min. Da blir hsn kjempe sur. Rett og slett muggen og begynner å kjefte og smelle til meg om alt mulig annet og dulter albuen hans hardt inn i siden min og hsn slenger dritt om slt mulig og laser fra seg bestikk oppi vasken. Dette fikk begeret tul å renne helt over for meg, jeg trampet av gårde og hentet laderen. Så klikket jeg rett og slett mentalt, fikk tidenes raserianfall og skriker og hyler ut alt mulig stygt jeg kan komme på , jeg oppfører meg rett og slett som en galing, som et monster i ubalanse. Er jeg klin gæærn? Kan nevne at forholdet våres er dårlig, jeg har i ingen følelser for han overhodet. Jeg hat blitt hakket på jevnlig i flere år og føler meg lite sett, føler st jeg ikke får anerkjennelse for noe jeg gjør som er bra. Hvis jeg feks spør om kjolen min er fin så svarer han aldri  på en ordentlig måte, bare sån jaja på en tullete måte. Så de anfallene mine tror jeg er et resultat av følelser som bygget seg opp over tid. Han mener jeg er klin kokos gal og vil legge meg inn på lukket avdeling umiddelbart. Går kanskje 2-3 Mnd mellom hvert raserianfall jg har. Er jeg virkelig gal? Hva feiler det meg. Synes også at det er vanskelig da han mener at han ikke gjør noe galt, han klarer ikke å forstå at grunnen til st jeg klikket er  hvordan han behandler meg. Bør jeg legges inn??

Anonymkode: d4136...565

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg klikket på mannen i dsg og hadde tidenes raserianfall hvor jeg hylte så høy jeg klarte og skadet meg selv, jeg var rett og slett gal i det øyeblikket. Bakgrunnen for at jeg klikket var at mens jeg står på kjøkkenet o skal lage meg en smoothie så begynner han å "bjeffe" til meg angående mobiliserende som jeg i øyeblikket lånte og han trengte den med en gang, da jeg var blid og fornøyd og svarte på en helt vanlig måte at jeg skal hente den bare jeg har lagd ferdig smoothien min. Da blir hsn kjempe sur. Rett og slett muggen og begynner å kjefte og smelle til meg om alt mulig annet og dulter albuen hans hardt inn i siden min og hsn slenger dritt om slt mulig og laser fra seg bestikk oppi vasken. Dette fikk begeret tul å renne helt over for meg, jeg trampet av gårde og hentet laderen. Så klikket jeg rett og slett mentalt, fikk tidenes raserianfall og skriker og hyler ut alt mulig stygt jeg kan komme på , jeg oppfører meg rett og slett som en galing, som et monster i ubalanse. Er jeg klin gæærn? Kan nevne at forholdet våres er dårlig, jeg har i ingen følelser for han overhodet. Jeg hat blitt hakket på jevnlig i flere år og føler meg lite sett, føler st jeg ikke får anerkjennelse for noe jeg gjør som er bra. Hvis jeg feks spør om kjolen min er fin så svarer han aldri  på en ordentlig måte, bare sån jaja på en tullete måte. Så de anfallene mine tror jeg er et resultat av følelser som bygget seg opp over tid. Han mener jeg er klin kokos gal og vil legge meg inn på lukket avdeling umiddelbart. Går kanskje 2-3 Mnd mellom hvert raserianfall jg har. Er jeg virkelig gal? Hva feiler det meg. Synes også at det er vanskelig da han mener at han ikke gjør noe galt, han klarer ikke å forstå at grunnen til st jeg klikket er  hvordan han behandler meg. Bør jeg legges inn??

Det skulle stå at det gjaldt mobilladeren.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du bør ikke legges inn. Derimot høres det ut som om dere både trenger å jobbe med forholdet mellom dere og ta stilling til om dere skal fortsette - og du trenger å jobbe med kontrollere følelsesutbruddene dine. Som par kan dere få hjelp hos familiekontoret.

stjernestøv
Skrevet

Nei du er ikke gal, noen ganger klikker man til slutt.

Skrevet

Det høres ut som dere begge trenger å jobbe litt med dere selv hver for dere, og - om dere vil være sammen - trenger dere nok å jobbe litt med parforholdet også. Kommunikasjonen du beskriver er ikke god fra noen av partene. Hvor gamle er dere?

Gjest Kanuttius
Skrevet

Forholdet deres høres ikke sunt ut. Føler du forakt hos en av dere? Jeg har dager som går i svart med da er det uprovosert, hos deg høres det ut som provosert sinne samt en god dose innestengt frustrasjon/sinne. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Den opprinnelige betydningen av gal er sinnsyk eller psykotisk som vi sier i dag. Det er du ikke.

Men det høres ut som om dere har betydelige problemer i parforholdet plass at dere begge tar ut frustrasjoner på en ganske umoden måte. Løsningen er helt sikkert ikke innleggelse, men kanskje samtaler på en poliklinikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...