Gå til innhold

NHD : enda et spørsmål om brintellix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei NHD.  Vet jeg maser litt om det samme nå . Men min psykiater har lite erfaring med brintellix som jeg nå skal starte med. Forstår det slik at ved å gå rett over fra cipralex til brintellix kan man redusere ubehaget ved seponering av cipralex . Spørsmålet er : vil det også redusere ubehaget ved å starte opp med brintellix ??. Spør fordi psykiateren holder fast på at jeg bør ha noen medisinfrie dager i mellom. 

Anonymkode: fe2c0...4ea

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det vil være gunstig begge veier slik du antyder. På den annen side vil det helt sikkert gå temmelig smertefritt også om du legger inn to dager pause (for psykiaterens skyld). 

Firmaet (Lundbeck) sier at en kan gå rett over mg for mg.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg :). Så blir alle fornøyd. Aller mest mann og barn som skal leve med meg disse dagene ... 

Anonymkode: fe2c0...4ea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...