Norknight Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Har aldri trodd at garden hadde skarp ammunisjon i sine ag3.Trodde de var tomme eller hadde løsamunisjon.Nå tør jeg aldri gå i slottsparken mer.Har jeg angst eller er dette normal tankegang? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 6 minutter siden, Meat Loff skrev: Har aldri trodd at garden hadde skarp ammunisjon i sine ag3.Trodde de var tomme eller hadde løsamunisjon.Nå tør jeg aldri gå i slottsparken mer.Har jeg angst eller er dette normal tankegang? Det er ikke gardistene jeg hadde bekymret meg for i slottsparken... 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Jeg ble ikke mer redd av å vite det. I lille Norge skal det VELDIG mye til for at våpen blir brukt. De få gangene politiet har tydd til våpen har de virkelig måttet stå til rette for det. Tror vi heller kan tenke på det som en sikkerhet for oss. At det gjør det tryggere å gå i Slottsparken ? Anonymkode: 36011...f62 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 27 minutter siden, Meat Loff skrev: Har aldri trodd at garden hadde skarp ammunisjon i sine ag3.Trodde de var tomme eller hadde løsamunisjon.Nå tør jeg aldri gå i slottsparken mer.Har jeg angst eller er dette normal tankegang? Det er ikke normal tankegang ihvertfall. 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 At Garden og politiet er bevæpnet betyr trygghet for oss lovlydige. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Har du noen link? Før hadde de bare ammunisjon i magasinet i beltet, men ikke i våpenet. Jeg synes ikke det er veldig rart om de som er på vakt har ammunisjon i våpnenet i våre dager, men det var nytt for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Varer nok ikke lenge, snart blir det undertrykkende regime her og. Det går til helvete med verden. Anonymkode: 10ceb...f38 0 Siter
Janus30 Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 4 timer siden, Meat Loff skrev: Har aldri trodd at garden hadde skarp ammunisjon i sine ag3.Trodde de var tomme eller hadde løsamunisjon.Nå tør jeg aldri gå i slottsparken mer.Har jeg angst eller er dette normal tankegang? Er det veldig rart at vaktene til statsoverhoder og regjering har skarp ammunisjon i våpenet? I en alvorlig situasjon er det fryktelig upraktisk med rødfis eller tomt magasin. Garden er faktisk på skarpt oppdrag når de holder vakt. Hvis du ikke har tenkt til å begå attentat eller true soldatene med våpen, går du like trygt i slottsparken som du alltid har gjort. Hvis du holder deg unna av de grunner du nevner, er ikke det normal tankegang. Da har du irrasjonell og ubegrunnet angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.