Gå til innhold

Garden er bevepnet.Angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri trodd at garden hadde skarp ammunisjon i sine ag3.Trodde de var tomme eller hadde løsamunisjon.Nå tør jeg aldri gå i slottsparken mer.Har jeg angst eller er dette normal tankegang?

Skrevet
6 minutter siden, Meat Loff skrev:

Har aldri trodd at garden hadde skarp ammunisjon i sine ag3.Trodde de var tomme eller hadde løsamunisjon.Nå tør jeg aldri gå i slottsparken mer.Har jeg angst eller er dette normal tankegang?

Det er ikke gardistene jeg hadde bekymret meg for i slottsparken...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke mer redd av å vite det. I lille Norge skal  det VELDIG mye til for at våpen blir brukt. De få gangene politiet har tydd til våpen har de virkelig måttet stå til rette for det. Tror vi heller kan tenke på det som en sikkerhet for oss. At det gjør det tryggere å gå i Slottsparken ? 

Anonymkode: 36011...f62

Skrevet
27 minutter siden, Meat Loff skrev:

Det er ikke normal tankegang ihvertfall.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

At Garden og politiet er bevæpnet betyr trygghet for oss lovlydige.

Gjest Gargamel
Skrevet

Har du noen link? Før hadde de bare ammunisjon i magasinet i beltet, men ikke i våpenet. Jeg synes ikke det er veldig rart om de som er på vakt har ammunisjon i våpnenet i våre dager, men det var nytt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Varer nok ikke lenge, snart blir det undertrykkende regime her og. Det går til helvete med verden.

Anonymkode: 10ceb...f38

Skrevet
4 timer siden, Meat Loff skrev:

Er det veldig rart at vaktene til statsoverhoder og regjering har skarp ammunisjon i våpenet? I en alvorlig situasjon er det fryktelig upraktisk med rødfis eller tomt magasin. Garden er faktisk på skarpt oppdrag når de holder vakt. 

Hvis du ikke har tenkt til å begå attentat eller true soldatene med våpen, går du like trygt i slottsparken som du alltid har gjort. Hvis du holder deg unna av de grunner du nevner, er ikke det normal tankegang. Da har du irrasjonell og ubegrunnet angst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...