Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

DOL er et sted for folk å ta opp følelsesmessige problemer, og råd hvis man har lyst til å prøve en annen medisin. Det består av fagfolk og lekfolks fjerndiagnostikk, og det er viktige saker som skjer her.

De fleste med psykisk diagnose får støtte fra DPS, men en person som er samfunnsfiende og står helt alene blir kontant slettet.

Det er bare svada hele greia, bare underholdning, og selv om noen føler det er mer enn underholdning så stemmer ikke det.

Anonymkode: bc210...343

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt enig Man bør prøve å være enig i det grunnleggende Fred og forsoning og forståing

(Personlig er jeg mot all slags våpen og alle former for voldsutøvelse også mobbing og både intendert og uintendert spydigheter sarkasme og endog ironi)

Beklager veldig hvis jeg har bidratt til det motsatte

Klare begreper bør man ha

Selv føler jeg vel at jeg har vært til observasjon av "myndighetene"hele livet og at til og med skole prøvene av nasjonal art tilfløt mennesker som ikke ville meg vel men ville sko seg på andres liv og dels tragedie

Men vi har alle vårt som min far sa så lenge han fikk leve

Alle har sitt som psykiateren som stort sett var hyggelig men mest opptatt av betalingen sa

Anonymkode: 22f47...082

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva en samfunnsfiende er ? For meg er dol mer enn underholdning . Har fått råd som har vært til hjelp. Da jeg var veldig dårlig psykisk kjente jeg ikke til dol. Hvis jeg skulle ha skrevet tanker og følelser jeg hadde da innpå her hadde det blitt " mye rart". Kan godt hende det hadde blitt slettet. Tror jeg hadde opplevd det som en avvisning . Alle er vell egentlig velkommen på dol.  De som blir stoppet  vet helt sikkert med  seg selv at det ikke er uten grunn at de blir stoppet.    Kanskje hvis de formulerer sin frustrasjon og mening på en litt mindre aggressiv måte hadde de opplevd å bli møtt med respekt og forståelse ... Det kunne ha blitt en opplevelse der de følte seg inkludert ... Eller tenker du at det ikke skulle være noen regler innpå her ??

Anonymkode: 530ff...82f

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil tillegge at min far og jeg var aldri uenig i når kirka ble grunnlagt så oss er det ikke synd på Vi var enige i det alt vesentlige

Akkurat nå er jeg mer bekymret for ulvedebatten og både menneskene som berøres og sikkert er veldig engstelige 

Er det jeg som ser og opplever så feil De ulvene man ser på TV ser sykdomspreget ut

Det jeg ser er skabb i alvorlig grad og noe annet som jeg ikke vet Hvorfor er de blitt syke har det med klimaendring å gjøre?  Håper de som styrer og steller vet hva de gjør

AnonymBruker
Skrevet
23 minutes ago, AnonymBruker said:

Absolutt enig Man bør prøve å være enig i det grunnleggende Fred og forsoning og forståing

(Personlig er jeg mot all slags våpen og alle former for voldsutøvelse også mobbing og både intendert og uintendert spydigheter sarkasme og endog ironi)

Beklager veldig hvis jeg har bidratt til det motsatte

Klare begreper bør man ha

Selv føler jeg vel at jeg har vært til observasjon av "myndighetene"hele livet og at til og med skole prøvene av nasjonal art tilfløt mennesker som ikke ville meg vel men ville sko seg på andres liv og dels tragedie

Men vi har alle vårt som min far sa så lenge han fikk leve

Alle har sitt som psykiateren som stort sett var hyggelig men mest opptatt av betalingen sa

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Men jeg vil tillegge at min far og jeg var aldri uenig i når kirka ble grunnlagt så oss er det ikke synd på Vi var enige i det alt vesentlige

Akkurat nå er jeg mer bekymret for ulvedebatten og både menneskene som berøres og sikkert er veldig engstelige 

Er det jeg som ser og opplever så feil De ulvene man ser på TV ser sykdomspreget ut

Det jeg ser er skabb i alvorlig grad og noe annet som jeg ikke vet Hvorfor er de blitt syke har det med klimaendring å gjøre?  Håper de som styrer og steller vet hva de gjør

Hold kjeft!!!

stjernestøv
Skrevet

Forstår egentlig ikke hva dere skriver om?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke bekymre deg for ulvedebatten. Folk engster seg uten grunn. Ulven spiser ikke mennesker til middag og de har ikke mer skabb enn andre ville dyr ;)

AnonymBruker
Skrevet

Faen meg psykopater dere er... jeg er dritt lei denne "symbolkommunikasjonen"...

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette forstod jeg ingen ting av.

Anonymkode: b9564...002

AnonymBruker
Skrevet

Vilt dyr??? Hvorfor er ikke dere det? Jeg er ikke mer dyr enn dere.

AnonymBruker
Skrevet

Og hva faen betyr "skabb"????

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vilt dyr??? Hvorfor er ikke dere det? Jeg er ikke mer dyr enn dere.

Har ikke noe meg deg å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har ikke noe meg deg å gjøre.

Jo, det er DexterMorgan som troller.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er DexterMorgan som troller.

Er han er fortsattt?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er han er fortsattt?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Javel, men forstår ikke hvordan du kan vite hvem som har skrevet dette.

AnonymBruker
Skrevet

Men man angriper jo ikke et menneske som kommer med litt sånne fredelige  betraktninger. ? Selv om vi ikke forstår . Du som kaller deg en samfunnsfiende ....?  Jeg skulle ønske du hadde det litt bedre med deg selv .... ( regner med en aggressiv kommentar ). 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

Javel, men forstår ikke hvordan du kan vite hvem som har skrevet dette.

Det forstår jeg.

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Men man angriper jo ikke et menneske som kommer med litt sånne fredelige  betraktninger. ? Selv om vi ikke forstår . Du som kaller deg en samfunnsfiende ....?  Jeg skulle ønske du hadde det litt bedre med deg selv .... ( regner med en aggressiv kommentar ). 

Det er ikke "fredelig", det er en bruker som i mange år har postet tråder som handler om meg.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forstår jeg.

Det er ikke "fredelig", det er en bruker som i mange år har postet tråder som handler om meg.

Ok. Hvis du opplever det slik forstår jeg din reaksjon litt bedre. Jeg har i allefall bare fredlige hensikter. Ha en god kveld videre ...

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Forstår egentlig ikke hva dere skriver om?

Godt det er flere dette var ganske spesielt..

Anonymkode: 77379...c4f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...