Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt enig Man bør prøve å være enig i det grunnleggende Fred og forsoning og forståing

(Personlig er jeg mot all slags våpen og alle former for voldsutøvelse også mobbing og både intendert og uintendert spydigheter sarkasme og endog ironi)

Beklager veldig hvis jeg har bidratt til det motsatte

Klare begreper bør man ha

Selv føler jeg vel at jeg har vært til observasjon av "myndighetene"hele livet og at til og med skole prøvene av nasjonal art tilfløt mennesker som ikke ville meg vel men ville sko seg på andres liv og dels tragedie

Men vi har alle vårt som min far sa så lenge han fikk leve

Alle har sitt som psykiateren som stort sett var hyggelig men mest opptatt av betalingen sa

Men det er som jeg tenker om valget til høsten 

De kan ikke vente interesse av en gruppe mennesker som meg

Føler bare at politikken ikke vedgår meg

Anonymkode: 22f47...082

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har grunn til å tro at en velkjent dolplager som har vært her i mange år under ulike nick nå har funnet en ny strategi: Å skrive lange usammenhengende innlegg som er helt uten relevans til den tråden de legges under.

Det beste en kan gjøre er å tie det ihjel og ikke respondere.

DexterMorgan
Skrevet

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faen meg psykopater dere er... jeg er dritt lei denne "symbolkommunikasjonen"...

Anonymkode: bc210...343

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er DexterMorgan som troller.

Vet ikke helt hvordan/når jeg ble den store stygge ulven, unnskyld uttrykket ....

nettulv.jpg

Og selv om jeg har noen av de nødvendige trekkene, mangel på empati, alvorlige fritidsproblemer, og er smart nok ...... Så er det nok ikke meg ;) Jeg har etter hva jeg kan huske vært ganske grei og snill, eneste som har fått høre det må være noen religiøse folk, de trigger meg litt ;) 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:lol:

Men jeg vet hvem jeg tror det er..... . jeg er veldig sikker.................. :lol:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, DexterMorgan said:

Men jeg vet hvem jeg tror det er..... . jeg er veldig sikker.................. :lol:

Da er det heissenberg da.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det heissenberg da.

Hvem vet.

Anonymkode: b9564...002

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvem vet.

Anonymkode: b9564...002

heissenberg ER intelligent, ingen tvil om det, har aldri ment noe annet... slår nok fagfolket...

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle vårt av skøy og tøy i en hastig og flyktig tid

Jeg vil prøve å slutte

Av måneskinn gror det ingenting

Og jeg tror ikke jeg er president O God sier  Dylan O God sier jeg I en flyktig og hastig tid Behandlere bør ikke engste seg Men kanskje bør jeg

Håper ikke at alt bare blir veldig tingluggjort som på åttitall Håper 

Tar medisin slik avtalt i kveld

Tror det er så veldig mange tolkinger av Jack Londons bøker Ulvehunden og oppfølgeren Bare Kazan

Leste dem som barn og igjen og igjen

Anonymkode: 22f47...082

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...