Gjest Liten40 Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Jeg trenger hjelp til å forstå når og hvordan jeg skal ta zeldox. Hvis man må spise med 500 kcal passer vel kveldsdosen med middag, men kan man ta den så tidlig som f.eks klokka fem? Hvor lenge bør det være mellom de to dosene? Er det viktig å ta de til samme tidspunkt hver dag? Står jo opp senere i helgene... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Kl 17 går helt greit. Det bør være lengst mulig mellom dosene. Ikke under 8 timer. Prøv å klare +/- 2 timer på inntaket. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 5 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Kl 17 går helt greit. Det bør være lengst mulig mellom dosene. Ikke under 8 timer. Prøv å klare +/- 2 timer på inntaket. Hvis jeg klarer dette tror du jeg vil klare meg med 40 x 2 pr dag? Schizoaffektiv og skal også hjelpe på adhd`n. På hyperaktiviteten. På overnaturlige opplevelser. På stemmer. Bråk.Kaos. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Egentlig et umulig spørsmål å svare på. Hvor stor dose en bestemt person trenger synes jeg det er nesten umulig å spå. Men du får prøve. Det er i hvert fall god grunn til å tro at det vil gi betydelig hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.