Gå til innhold

Hva gjør deg glad?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke aktiviteter og tanker gjør deg glad, evt mindre nedstemt/irritabel/reduserer annen negativ affekt om du sjelden føler glede?

Endret av Villanda
AnonymBruker
Skrevet

Tanken på sønnen min og de andre rundt meg som jeg er glade i. Ellers kan musikk og å utøve musikk gjøre meg glad. 

Anonymkode: fc212...29a

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg liker å tulle og fjase med barna.

Få til ting på jobben.

Mye annet også.

Skrevet

Noe jeg har blitt glad for de siste dagene:

• Å se på datteren min når hun spiller fotball
  • Å lese en god bok
  • En overraskende nydelig konsert jeg gikk på i fortige uke
  • Tulling og tøysing og kosing med ungdommene
  • Når en av ungdommene har shinet kjøkkenet uten at jeg har spurt om det
  • Fin gåtur med venninne inkl mye god prat
  • Kaffe på senga fra mannen
  • Kveldstur med mannen
  • Være ute i naturen alene og suge inn alle inntrykk av lys, farger, lyder og lukter.
Skrevet

Synge i kor - både øvelsene og konsertene

Når jeg føler at jeg "leverer" på jobb - litt vanskelig å forklare uten å fortelle hva jeg jobber med, men jeg kan iblant løse kollergers problemer vha. min kompetanse, og det er en god følelse

Når jeg ser at mine voksne datter og nesten voksne sønn har mestringsopplevelser innenfor det som betyr mest for dem

Jeg burde vel nevne mannen min også - spesielt når vi er på ferie eller andre litt lengre turer og ikke trenger å tenke på hva som er gøy for småbarn eller tenåringer, men gjøre det vi vil!

Skrevet

Jeg blir glad når datteren min kommer på besøk (hun pleier da å bli noen dager)

Jeg blir glad når jeg greier å få andre til å le/bli glade.

Når jeg mestrer ting. Feks greier å gå og trene eller mestrer maten.

Skrevet

Glemte å si korsang og trening! Det betyr mye for meg!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg blir ordentlig glad igjen Men humpler videre inn i nytt år og legger inn en tippekamp

Man kan bare være seg selv selv immanent seg selv nok om ærlig for min del

Men man skal aldri si aldri

Håper mest at alle politikerne uansett parti og andre får kraft og styrke for gode jobber

Hadde gjort meg glad

Anonymkode: 8e8cd...a24

Skrevet

Jeg blir glad når jeg kan gå tur og hundene kan løpe løse, og eldstemann ikke stikker av ;) Ikke så ofte det skjer. 

Skrevet

Jobben (arbeidspppgavene) gjør meg glad. Jeg følte meg bra og glad da jeg var på jobb idag. 

Skrevet (endret)

I perioder hvor livet har gått i motbakke har samvær med folk jeg er glade i samt det å være fokusert på noe spesifikt gitt meg pusterom fra tanker eller følelser som kverner. Jeg anbefaler en tur i ulent terreng med eller uten selskap til alle som trenger å få tankene over på noe annet. Innenfor rekkevidde for så og si alle, billig og effektivt som fy :) 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...