Gå til innhold

zeldox og øynene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen noe erfaring Føler svekkelse i syn og akkurat som små insekt kryper i ansikt spesielt når jeg skal sove

En lege ba meg vaske ansiktet en annen sa angst ved innsovning Er veldig engstelig Føler faktisk svekkelse i syn Har briller ,men føler ikke øyenlege tok meg alvorlig Optikeren gjorde det bare værre syntes jeg med den skyteren

Kanskje angst bare helseangst som de snakker om

Husker en kinofilm på 70 tall som handlet om eksperimentering med mennesker De fikk sprøyter i øynene for man ønsket bare blå øyne Husker ikke hva filmen het

Men forbinder opplevelsen med begynnelse med Zeldox etter en stund

Skyldfølse nå Avviste min gamle mor som ville jeg skulle vise henne fjernstyreren på varmepumpa Var irritabel Er trøtt og lei Får aldri tid til mitt

Alle har så sitt

Husker en morsom bok av Nykvist Alle tenker på seg Bare jeg tenker på megEr det noen som har kjent noe lignende?

Anonymkode: 09444...712

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...