Gå til innhold

Virker dette som normal-søvn, eller psykisk ustabil-søvn? (Fitbit screenshots)

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg sliter med å få sovne på kveldene, pga jeg får anfall med at jeg får kjempeskumle hjertehopp i urytme sån at jeg blir rar i kroppen, når jeg prøver å få sove. Men når jeg sover merker jeg ikke dette, men jeg har bevis på at jeg gjør bisarre ting  om nettene ofte. Når hjertehoppene kommer, hyperventilerer jeg for å «overleve».

Screenshot_2017-01-08-16-28-55.png

Screenshot_2017-01-08-16-28-22.png

Screenshot_2017-01-08-16-27-48.png

Skrevet

Både hjertehoppene (ekstraslag), pulsen din og søvnen din ser helt normale ut.

Om det blir veldig mye uregelmessig puls kan du be legen din om 24-timers EKG (måler litt mer enn en pulsklokke gjør). Men at hjertet hopper litt før man skal sove er vel mer regelen enn unntaket. 

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Ok. Jeg har sett at jeg sover mye mindre enn hva jeg har gjort før. Er det fordi jeg er gammel eller fordi det er hjernen min som kan være for aktiv/full av tanker? Jeg ser svarte hull under panikkanfallene når jeg tror jeg skal dø om natta også. Og i tillegg så kjennes det som om jeg må andstrenge meg for å få trukket pusten under hjertehoppene. Jeg tok 24 timers eeg i april 2016 for hjertehoppene, men hjertet var helt fint da.

Endret av Blomsterfluen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...