AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Min datter gjorde noe som satte henne i politiets søkelys. Politi, legevakten og fastlegen tok det som en selvfølge at hun trengte psykiatrisk behandling. Alle er spent på hva DPSen finner ut av. Jeg vet meget godt hvor skoen trykker og har tanker om hva hun kunne trenge hjelp med. Har vært tett på henne og hennes utfordringer i åresvis... Da hun er over 18 står jeg på utsiden. Noe som jeg har akseptert . Nå kommer min datter til meg , hun er gråter og er frustrert over DPSen. Månedene går uten noen plan. Ingen utredning, ingen fremgang osv. Bare litt sånn småprating. Hun vil bare slutte... Jeg er redd for at om min datter ikke får god og rett hjelp nå så er det siste sjanse ... !!!!!!!!! Lurte på om min datter og jeg sammen kunne skrive ned litt hva hun ønsker av behandleren . Hva min datter føler er problemet ?. Blir det feil ??? . Hun skal på DPSen i slutten av uken . Anonymkode: ae8e2...c5d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Det blir helt rett. Et meget godt forslag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.