Gå til innhold

Kan man si alt til en behandler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt alt? 

Anonymkode: d8433...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt alt? 

Man kan si alt men jeg ser ikke poenget dersom det ikke er relevant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne snakke om alt. Men åndelige ting ble ikke så godt mottatt . 

Anonymkode: 2f806...a8f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Man kan si alt men jeg ser ikke poenget dersom det ikke er relevant.

Ok. Er redd jeg tråkket min behandler på tærne, sa noe som han ikke likte. Angrer meg veldig på det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Er redd jeg tråkket min behandler på tærne, sa noe som han ikke likte. Angrer meg veldig på det.

Det høres ut som tolkning i mine ører, kan du ikke heller spørre ham neste gang- da slipper du å bruke opp julekaloriene dine på å bekymre deg unødvendig :-)  "Du, forrige gang så tok jeg opp ***, og når jeg sa det så følte jeg at det var noe du ikke likte, stemmer det?"

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, XbellaX skrev:

Det høres ut som tolkning i mine ører, kan du ikke heller spørre ham neste gang- da slipper du å bruke opp julekaloriene dine på å bekymre deg unødvendig :-)  "Du, forrige gang så tok jeg opp ***, og når jeg sa det så følte jeg at det var noe du ikke likte, stemmer det?"

Jeg har tatt det opp, og jeg tar det ikke opp flere ganger nå.  Vil ikke mase mere om det. Takk 

stjernestøv
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne snakke om alt. Men åndelige ting ble ikke så godt mottatt . 

Anonymkode: 2f806...a8f

Å? Min behandler oppmuntrer meg til å snakke om det, selv om de i andre dimensjoner helst ikke ser at jeg gjør det. Det er liksom ikke det som er problemet heller, men folk med åndelige opplevelser kan ha psykiske problemer de og. 

AnonymBruker
Skrevet

Følte at noe var mer forbundet med reaksjoner fra ham

Ikle det tror han av og til duppet av der han satt i den store lenestolen

Sånne typer leger hører vel så mye klaging og syting

Angrer jeg var så åpen om hva jeg så som problematisk i jobbsammenhenger

Men alt handler om gamle vaner som er vonde og vende Kanskje røkte han selv selv om han alltid luftet etter jeg gikk kanskje for å spare neste pasient

Tror det er dumt å ta opp problemer der ingen medisin er for

Føler det ikke var bare min skyld at alt ble så mislykket og ustrukturert også med denne terpauten

Tror han bare var drittlei fotoalbum og barndomsbilder osv Sånne skrytebilder de kaller

Glad det er mandag og vanlig virkedag imorgen

Må prøve å gjøre noe med vektøkninga som nå er110

Det somme som en bensindrevet som trodde på alt alternativt en stund før hun så katastrofalt falt fra

De barker vel sammen i politisk kvarter i morgen tenker jeg hvis ikke også endringer i det programmet

Den som lever får se Hørtes klokt å lytte på lokalbefolkning og kanskje tilkalle en erfaren vetrinærveterinær

Anonymkode: 4d496...049

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...