AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Ikke bare bena, men hele kroppen er urolig. Og hodet er fullt av tanker og bekymringer. Jeg skal på jobb i morgen tidlig, og det er umulig å få sove. Hvilke tiltak kan gjøres? Er det bivirkning av medisiner bør vel de reduseres? Eller er det behovsmedisiner jeg kan ta som er forenlig med bilkjøring neste dag? Anonymkode: e98f1...caf 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Bruker du medisiner? Jeg har mye uro i kroppen, bein og ene armen lever sitt eget liv hver kveld. Av og til hjelper det å ha en varm rispose over eller under knærne, tar det verste. Jeg har quetiapin men de forverrer denne uroen. På 50 mg begynte tom ansiktsmusklene å rykke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 15 timer siden, BamseLiten skrev: Bruker du medisiner? Jeg har mye uro i kroppen, bein og ene armen lever sitt eget liv hver kveld. Av og til hjelper det å ha en varm rispose over eller under knærne, tar det verste. Jeg har quetiapin men de forverrer denne uroen. På 50 mg begynte tom ansiktsmusklene å rykke. Jeg bruker blant annet ad. Det er nok verdt et forsøk med å seponere den. Anonymkode: e98f1...caf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare bena, men hele kroppen er urolig. Og hodet er fullt av tanker og bekymringer. Jeg skal på jobb i morgen tidlig, og det er umulig å få sove. Hvilke tiltak kan gjøres? Er det bivirkning av medisiner bør vel de reduseres? Eller er det behovsmedisiner jeg kan ta som er forenlig med bilkjøring neste dag? Anonymkode: e98f1...caf Mange sover greit på 25 mg Seroquel. Anonymkode: 59636...169 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker blant annet ad. Det er nok verdt et forsøk med å seponere den. Anonymkode: e98f1...caf Snakk med legen. Noen kan ha det bedre på lavere dose mens mere mister bivirkningene når de øker litt. Igjen kan det være mn bør forsøke ett annet ad, dette vet legen bedre enn meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange sover greit på 25 mg Seroquel. Anonymkode: 59636...169 Jeg tåler ikke seroquel. Anonymkode: e98f1...caf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 32 minutter siden, BamseLiten skrev: Snakk med legen. Noen kan ha det bedre på lavere dose mens mere mister bivirkningene når de øker litt. Igjen kan det være mn bør forsøke ett annet ad, dette vet legen bedre enn meg. Jeg går på veldig lav dose. Tiden er inne for å forsøke uten ad. Går fremdeles på stemningsstabiliserende. Anonymkode: e98f1...caf 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på veldig lav dose. Tiden er inne for å forsøke uten ad. Går fremdeles på stemningsstabiliserende. Anonymkode: e98f1...caf Tvi-tvi, håper bena roer seg da. Hvis ikke har jeg vurdert fysioterapi :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.