Gå til innhold

Bena vil ikke være i ro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare bena, men hele kroppen er urolig. Og hodet er fullt av tanker og bekymringer. Jeg skal på jobb i morgen tidlig, og det er umulig å få sove.

Hvilke tiltak kan gjøres? Er det bivirkning av medisiner bør vel de reduseres? Eller er det behovsmedisiner jeg kan ta som er forenlig med bilkjøring neste dag?

Anonymkode: e98f1...caf

Gjest Kanuttius
Skrevet

Bruker du medisiner? Jeg har mye uro i kroppen, bein og ene armen lever sitt eget liv hver kveld. Av og til hjelper det å ha en varm rispose over eller under knærne, tar det verste. Jeg har quetiapin men de forverrer denne uroen. På 50 mg begynte tom ansiktsmusklene å rykke. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, BamseLiten skrev:

Bruker du medisiner? Jeg har mye uro i kroppen, bein og ene armen lever sitt eget liv hver kveld. Av og til hjelper det å ha en varm rispose over eller under knærne, tar det verste. Jeg har quetiapin men de forverrer denne uroen. På 50 mg begynte tom ansiktsmusklene å rykke. 

Jeg bruker blant annet ad. Det er nok verdt et forsøk med å seponere den.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare bena, men hele kroppen er urolig. Og hodet er fullt av tanker og bekymringer. Jeg skal på jobb i morgen tidlig, og det er umulig å få sove.

Hvilke tiltak kan gjøres? Er det bivirkning av medisiner bør vel de reduseres? Eller er det behovsmedisiner jeg kan ta som er forenlig med bilkjøring neste dag?

Mange sover greit på 25 mg Seroquel.

Anonymkode: 59636...169

Gjest Kanuttius
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker blant annet ad. Det er nok verdt et forsøk med å seponere den.

Snakk med legen. Noen kan ha det bedre på lavere dose mens mere mister bivirkningene når de øker litt. Igjen kan det være mn bør forsøke ett annet ad, dette vet legen bedre enn meg. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange sover greit på 25 mg Seroquel.

Anonymkode: 59636...169

Jeg tåler ikke seroquel.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, BamseLiten skrev:

Snakk med legen. Noen kan ha det bedre på lavere dose mens mere mister bivirkningene når de øker litt. Igjen kan det være mn bør forsøke ett annet ad, dette vet legen bedre enn meg. 

Jeg går på veldig lav dose. Tiden er inne for å forsøke uten ad. Går fremdeles på stemningsstabiliserende.

Gjest Kanuttius
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på veldig lav dose. Tiden er inne for å forsøke uten ad. Går fremdeles på stemningsstabiliserende.

Tvi-tvi, håper bena roer seg da. Hvis ikke har jeg  vurdert fysioterapi :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...