AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 For meg er det litt " risikosport" å være innpå dol . Har tvangsmessig ansvarlighet for ting. At jeg må sørge for alle har det bra eller at ingen kommer til skade. Kan også få angst for om noe jeg skriver kan " skade" eller " villede" andre uten at jeg vil det.. Vet at dette er en del av min diagnose og at det for min del også er god eksponering å være på dol. Når noen skriver ting som kan være til fare for andre (Feks gir råd om medisiner ) uten at de selv nødvendigvis vet det, passer dere da på ?. Har sovet dårlig i natt pga en samtale om høye valiumdoser . Anonymkode: 720a7...508 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er det litt " risikosport" å være innpå dol . Har tvangsmessig ansvarlighet for ting. At jeg må sørge for alle har det bra eller at ingen kommer til skade. Kan også få angst for om noe jeg skriver kan " skade" eller " villede" andre uten at jeg vil det.. Vet at dette er en del av min diagnose og at det for min del også er god eksponering å være på dol. Når noen skriver ting som kan være til fare for andre (Feks gir råd om medisiner ) uten at de selv nødvendigvis vet det, passer dere da på ?. Har sovet dårlig i natt pga en samtale om høye valiumdoser . Anonymkode: 720a7...508 Utgangspunktet er at du selv er ansvarlig for hva du skriver på dol. Vi sletter innlegg vi vurderer som uhensiktsmessige, men det forandrer ikke på hovedregelen om at du selv må ta ansvar. Vi har ikke forhåndsmoderering av innlegg, og vi leser heller ikke alt som postes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.