Gå til innhold

Adm eller NHD : ansvar for ting som skrives innpå dol ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det litt " risikosport" å være innpå dol . Har tvangsmessig ansvarlighet for ting. At jeg må sørge for alle har det bra eller at ingen kommer til skade. Kan også få angst for om noe jeg skriver kan " skade" eller " villede" andre uten at jeg vil det.. Vet at dette er en del av min diagnose og at det for min del også er god eksponering å være på dol. Når noen skriver ting som kan være til fare for andre (Feks gir råd om medisiner ) uten at de selv nødvendigvis vet det,  passer dere da på ?. Har sovet dårlig i natt pga en samtale om høye valiumdoser . :mellow:

Anonymkode: 720a7...508

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det litt " risikosport" å være innpå dol . Har tvangsmessig ansvarlighet for ting. At jeg må sørge for alle har det bra eller at ingen kommer til skade. Kan også få angst for om noe jeg skriver kan " skade" eller " villede" andre uten at jeg vil det.. Vet at dette er en del av min diagnose og at det for min del også er god eksponering å være på dol. Når noen skriver ting som kan være til fare for andre (Feks gir råd om medisiner ) uten at de selv nødvendigvis vet det,  passer dere da på ?. Har sovet dårlig i natt pga en samtale om høye valiumdoser . :mellow:

Anonymkode: 720a7...508

Utgangspunktet er at du selv er ansvarlig for hva du skriver på dol. Vi sletter innlegg vi vurderer som uhensiktsmessige, men det forandrer ikke på hovedregelen om at du selv må ta ansvar. Vi har ikke forhåndsmoderering av innlegg, og vi leser heller ikke alt som postes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...