Gå til innhold

Om det å bare " svelge unna"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ny i psykiatrien for noen år siden mente jeg mye og var frimodig i mine uttaleser. Jeg var som en vill hest som de snart fikk temmet. Nå kan de leie og styre meg i den retningen de vil. De kommer med uttaleser om meg som jeg vet er feil. Prøver å forklare ting men blir stoppet med deres overlegne kunnskap om ting...  Jeg er jo bare personen som lever med disse tankene og følelsene ... Har etterhvert bare akseptert det de sier, leser aldri en rapport . Orker ikke prøve å forklare lengre...." Svelger" bare unna. Gjør bare som de sier... Jeg eier ikke meg selv lenger ... !! 

Anonymkode: 77673...822

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som ny i psykiatrien for noen år siden mente jeg mye og var frimodig i mine uttaleser. Jeg var som en vill hest som de snart fikk temmet. Nå kan de leie og styre meg i den retningen de vil. De kommer med uttaleser om meg som jeg vet er feil. Prøver å forklare ting men blir stoppet med deres overlegne kunnskap om ting...  Jeg er jo bare personen som lever med disse tankene og følelsene ... Har etterhvert bare akseptert det de sier, leser aldri en rapport . Orker ikke prøve å forklare lengre...." Svelger" bare unna. Gjør bare som de sier... Jeg eier ikke meg selv lenger ... !! 

Anonymkode: 77673...822

Har inntrykk av at flere pasienter er sånn, nikkedukker. Har også truffet på folk i psykiatrien som mener mine tanker er feil, at mine meninger er feil. Må gjøre som de sier osv. Heldigvis har noen kommet lenger, vi er i 2017. 

Skrevet

Jeg er ikke veldig selvhevdende i møte med psykiatrien. Bortsett fra tidlig på90 tallet, så synes jeg jeg har fått god hjelp. Veldig mange fine folk. selv om jeg har tatt medisinene mine har jeg fått god oppfølging over mange år. Eneste jeg synes jeg burde kunne gå rett til DPS uten å måtte gå om fastlege når jeg får forverringer, men det skjer som regel ganske raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...