AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har vært mye plaget med indre uro. Har tidligere lurt på om brus med kunstig søtstoff kan forverre det. Jeg har hatt en lang bra periode. Men i det siste har uroen tatt seg opp igjen. Jeg grubler på hva som kan være årsaken. Nå har det vært jul og det har blitt kjøpt inn endel brus. Har jeg brus på hus vil jeg lettere ta til den. Så nå lurer jeg på om det kan være en sammenheng. Er det andre som merker uroen bli verre av brus med kunstig søtstoff? Anonymkode: c8f1a...33f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 Skrevet 10. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært mye plaget med indre uro. Har tidligere lurt på om brus med kunstig søtstoff kan forverre det. Jeg har hatt en lang bra periode. Men i det siste har uroen tatt seg opp igjen. Jeg grubler på hva som kan være årsaken. Nå har det vært jul og det har blitt kjøpt inn endel brus. Har jeg brus på hus vil jeg lettere ta til den. Så nå lurer jeg på om det kan være en sammenheng. Er det andre som merker uroen bli verre av brus med kunstig søtstoff? Anonymkode: c8f1a...33f Det lurer jeg på også. Er avhengig av Pepsi Max. Anonymkode: 4793c...5fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 Skrevet 10. januar 2017 Hvis det er cola så er det koffein. Koffein kan gi uro. Annen lettbrus gir ikke uro, så vidt jeg vet. Anonymkode: e7b3d...e97 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.