Gå til innhold

Er det vanlig at brus med kunstig søtstoff gir uro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye plaget med indre uro. Har tidligere lurt på om brus med kunstig søtstoff kan forverre det. Jeg har hatt en lang bra periode. Men i det siste har uroen tatt seg opp igjen. Jeg grubler på hva som kan være årsaken. Nå har det vært jul og det har blitt kjøpt inn endel brus. Har jeg brus på hus vil jeg lettere ta til den. Så nå lurer jeg på om det kan være en sammenheng.

Er det andre som merker uroen bli verre av brus med kunstig søtstoff?

Anonymkode: c8f1a...33f

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært mye plaget med indre uro. Har tidligere lurt på om brus med kunstig søtstoff kan forverre det. Jeg har hatt en lang bra periode. Men i det siste har uroen tatt seg opp igjen. Jeg grubler på hva som kan være årsaken. Nå har det vært jul og det har blitt kjøpt inn endel brus. Har jeg brus på hus vil jeg lettere ta til den. Så nå lurer jeg på om det kan være en sammenheng.

Er det andre som merker uroen bli verre av brus med kunstig søtstoff?

Anonymkode: c8f1a...33f

Det lurer jeg på også. Er avhengig av Pepsi Max.

Anonymkode: 4793c...5fc

Skrevet

Hvis det er cola så er det koffein. Koffein kan gi uro. Annen lettbrus gir ikke uro, så vidt jeg vet.

Anonymkode: e7b3d...e97

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...