Gå til innhold

Frosken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Liten40 skrev:

Hvorfor er folk så opphengt i å diskutere som anonym? Det ser ut som om det er samme person som snakker med seg selv. Anonym svarer anonym. Forstår det når det gjelder sensitive ting og gjennkjennelsesfaktor. Men her? 

Jeg begriper det heller ikke. Det er helt håpløst å forsøke å følge med i en diskusjon, når det er Anonym bruker som står for alle innleggene. Det går ikke i lengden å forsøke å følge nummerkodene, det må være for svært spesielt interesserte.

Jeg forstår ikke hvorfor det må være mulighet for å poste som anonym på dette forumet. Anonym er en uansett. Og ved ekstra sensitive greier så får man opprette en annen bruker, da. Bruke den som engangsbruker. Da må man iallfall jobbe litt for å få postet på anonymt vis.

Jeg blir helt oppgitt over folk som svarer "Jeg også!" som AB. Eller "Hold kjeft!" som AB. Det er et diskusjonsforum, ikke en grafittivegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Tandorini skrev:

Jeg begriper det heller ikke. Det er helt håpløst å forsøke å følge med i en diskusjon, når det er Anonym bruker som står for alle innleggene. Det går ikke i lengden å forsøke å følge nummerkodene, det må være for svært spesielt interesserte.

Jeg forstår ikke hvorfor det må være mulighet for å poste som anonym på dette forumet. Anonym er en uansett. Og ved ekstra sensitive greier så får man opprette en annen bruker, da. Bruke den som engangsbruker. Da må man iallfall jobbe litt for å få postet på anonymt vis.

Jeg blir helt oppgitt over folk som svarer "Jeg også!" som AB. Eller "Hold kjeft!" som AB. Det er et diskusjonsforum, ikke en grafittivegg.

Hei . Jeg er anonym... Helt enig at det greit med" navn ". For meg var det et stort steg å tørre i det hele tatt å skrive innpå her. Min diagnose gjør at jeg til og med strever med  det å være anonym .... Forstå det den som kan .  :)Dette forumet skal jo være til hjelp for folk først og fremst .... 

Anonymkode: c5922...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Tandorini said:

Jeg begriper det heller ikke. Det er helt håpløst å forsøke å følge med i en diskusjon, når det er Anonym bruker som står for alle innleggene. Det går ikke i lengden å forsøke å følge nummerkodene, det må være for svært spesielt interesserte.

Jeg forstår ikke hvorfor det må være mulighet for å poste som anonym på dette forumet. Anonym er en uansett. Og ved ekstra sensitive greier så får man opprette en annen bruker, da. Bruke den som engangsbruker. Da må man iallfall jobbe litt for å få postet på anonymt vis.

Jeg blir helt oppgitt over folk som svarer "Jeg også!" som AB. Eller "Hold kjeft!" som AB. Det er et diskusjonsforum, ikke en grafittivegg.

Enkelte er sjenerte.

Anonymkode: ceaed...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Inner self said:

jeg har en mistanke om att frosken er moderator. Ellers har jeg ikke lurt på hva hen har av yrke.

Det blir mer slettings når hyn er på pletten.

Anonymkode: 50ab3...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det blir mer slettings når hyn er på pletten.

Anonymkode: 50ab3...7ae

Det er bra det er orden i sysakene her på bruket.

Anonymkode: 6ca29...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...