AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 Jeg må vitne i en rettsak der en jeg er veldig glad i er anklaget. Vil helst at det skal gå bra for henne. Jeg sliter psykisk for tiden og husker dårlig pga medisiner. Får angstanfall bare ved å gå til psykiater. Er redd jeg skal huske feil eller få "jernteppe". Eller si noe som forverre dette. Vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. Bør jeg informere om min tilstand? Anonymkode: eb0d1...f46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 Jeg ville sagt at jeg ikke er i stand til å vitne og forklart hvorfor som du gjør her. Anonymkode: a2270...a47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt at jeg ikke er i stand til å vitne og forklart hvorfor som du gjør her. Anonymkode: a2270...a47 Tror det er best. Takk. Anonymkode: eb0d1...f46 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Det er ikke alltid man kan velge bort å vitne men du kan be om hjelp fra psykologen til å enten få fritak fra å vitne eller få lov til å vitne ute for rettssalen feks på ett kontor med en støtteperson tilstede. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 6 timer siden, BamseLiten skrev: Det er ikke alltid man kan velge bort å vitne men du kan be om hjelp fra psykologen til å enten få fritak fra å vitne eller få lov til å vitne ute for rettssalen feks på ett kontor med en støtteperson tilstede. Skal ta det opp med min psykiater. Hadde tatt sobril da politiet avhørte meg . Da gikk det greit. Kanskje mindre skremmende å sitte på et kontor. Anonymkode: eb0d1...f46 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.