Gjest anbr42 Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Fikk i dag regning i posten på 345 kr (!) fordi en psykiater ringte meg i forrige uke for å spørre hvordan det gikk med medisinene. Ble litt satt ut... Er det vanlig? Vi snakket i underkant av fem minutter! Men men, jeg når jo egenandelstaket raskere, da. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Dette mener jeg er feil takstbruk. 1 Siter
Inner self Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Det høres litt kjipt ut. Var det en DPS/offentlig en, eller en med eget kontor? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Herre min. Mine behandlere har aldri tatt seg betalt for at jeg har snakket med dem på telefon. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Forutsatt at dette er en offentlig ansatt, inkl, avtalespesialister, er dette feil takstbruk. Det er ingen egenandel på telefonkonsultasjon. Behandler/institusjonen får imidlertid en liten tosifret sum i refusjon for "telefonkonsultasjon" fra Helfo. TS bør si fra om dette. I beste fall er det en feilkryssing på et skjema. Det kan lett forekomme. I verste fall er det systematisk feil takstbruk fra institusjonens side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.