Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er vanskelig. Jeg har en mann som mange andre, han og jeg har det ikke så kjekt for tiden, vi krangler og bruker oss begge to. Vi har også to barn som kanskje lider under dette. Han vil ikke at vi skal gå i familieterapi, men jeg kunne godt tenke meg det. Det det går ut på er: han jobber mye, stiller ikke opp for barna og ser på meg som en gammeldags husmor, jeg har jobb 80% og jobber deltid på en annen jobb ved siden av slik at jeg jobber totalt 100%. Vasker tøy, lager mat og passer på at barna har det bra. Jeg mener han bør gjøre mer for oss hjemme, han mener at han jobber hele dagen og når han kommer hjem kan han sitte å se på TV og gjøre som han vil, dette skal han også gjøre på helgene også. Vi er i begge i 30 årene og har barn under 10 år. Jeg klarer snart ikke mer av dette og har fortalt han dette, han tror meg ikke og når jeg blir sint for ting han ikke gidder å gjøre så ler han av meg og synes jeg er morsom. Hva skal jeg gjøre, bør jeg gå å snakke med en psykolog eller kan min privatlege hjelpe meg. Det jeg ønsker er at noen forteller ham at jeg ikke er selvfølge.

Takk for fin side.

Håper på raskt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41947-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg spørsmålet ditt inn på forum for samliv, så er sjansene større for å få svar av familierådgiveren. Dette er forum om gynekologi.

jeg kan ikke si at jeg vet åssen du har det, men jeg kan se det på mamma at ho er veldig sliten nå. pappa har et eget firma så han er nesten aldri hjemme. jeg har to brødre. en på 18 og en på 7. selv er jeg 15. etter den siste fødselen til mamma ble hun så sliten av jeg har vært en slags ekstra mamma for lillebroren min. jeg legger skylden på pappa. for mamma ar mange ganger spurt han om han ikke kan være litt mer hjemme. da har det gått bra i en uke eller to og så er det akkurat det samme. jeg tror at hvis mamma hadde tatt opp dette med pappa litt før så kunne mye vært annerledes! så mitt råd til deg er å ta det opp før det kan være for sent. en jente på 15 år som går siste halvår på ungdomsskolen skal ikke være nødt til å passe på en på 7 år sår det burde vært en av foreldrene. mamma kan ikke noe for at ho er så mye syk, men pappa trenger ikke å gå på jobben hver dag klokka 5-6 om morgenen, komme hjem i 4-tida å spise middag, gå på jobben igjen, komme hjem rundt klokka 9 og gå å legge seg. og dette er sju dager i uka! det blir bare værre. det kan jeg love deg. lykke til!

hilsen en som skjønner deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...