Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen beukt Paroxetin og drukket alkohol?? Jeg går på Paroxetin 30 Mg, men vet ikke om jeg kan ta noen øl eller ikke.

Har noen erfaring? :) 

Fortsetter under...

Skrevet

Hos 99% går det helt fint.

Hos 1% går det ikke så fint. Man må nok selv ta denne vurderingen.

Paroxetin forsterker ikke med alkohol og har ingen interaksjoner med alkohol. Men enkelte kan bli rare når de drikker og bruker SSRI.

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på.

Anonymkode: 967b9...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok forsøkt meg litt forsiktig frem. 

Anonymkode: b873f...8e6

Andreaswell
Skrevet
  Kvitr skrev (På 11.5.2017 den 19.27):

Har noen beukt Paroxetin og drukket alkohol?? Jeg går på Paroxetin 30 Mg, men vet ikke om jeg kan ta noen øl eller ikke.

Har noen erfaring? :) 

Ekspander  

Ikke akkurat Paroxetin, men andre lignende medisiner. Aldri vært noe problem for min del. Men prøv deg frem :)

Lyrica og Vival + alkohol = en kveld du ikke husker men som var sabla morsom ifølge venner. Anbefales ikke :P Eller, kanskje litt.

AnonymBruker
Skrevet
  Andreaswell skrev (På 11.5.2017 den 19.50):

Lyrica og Vival + alkohol = en kveld du ikke husker men som var sabla morsom ifølge venner. Anbefales ikke :P Eller, kanskje litt.

Ekspander  

En stor risk å ta, og absolutt IKKE å anbefale!

Annonse

Andreaswell
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.5.2017 den 20.02):

En stor risk å ta, og absolutt IKKE å anbefale!

Ekspander  

Vet, jeg vet. Men er en fantastisk virkelighetsflukt som er godt i blant ;) 

Skrevet

Jeg ringte legen min og han sa at jeg kunne maks drikke 200 ml øl på en kveld.

Høretes det bare rart ut? :) Hehe, det er ikke prekært å drikke alkohol, men ville bare vite. ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...