Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 37, og jordmor sier att jeg ganske sikkert vil få før tiden. Hodet ligger dypt i bekkenet (ikke festet) og kurven er begynt å flate ut.

Jeg har den siste uken hatt veldige smerter i bekken og korsrygg. Kjennes ut som knivstikk, som kommer og går. Kynnere har også komt veldig hyppigt, og menstruasjonssmerter kommer i tide og utide. Oftest om kvelden.

For noen dager siden oppdaget jeg ett orange-aktig tykkt slim når jeg skulle på toalettet. Det var ikke mye, bare bittelitt. Det har ikke vist seg mer en den ene gangen, og litt dagen etterpå.

Kan dette ha noe med slimproppen å gjøre?

Dette er mitt første svangerskap, og jeg er så spent på hva som skjer. Leser alt jeg kommer over, men er litt usikker på om det er fødselen som nærmer seg nå...

Håper du kan svare meg.

Masse hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42113-kan-det-n%C3%A6rme-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Ja, det närmar sig förlossningen men när det kommer att skje, är tyvärr omöjligt att svar på. En del kvinnor har mycket kynnere och andra krämpor, flera veckor innan förlossningen startar medans andra bara några timmar innan. Det är alltså omöjligt att säga att du kommer att föda innan termin, men vi får väll hoppas att din jormor har rätt. Angående slemproppen så kan den se lite olka ut och variera i mängd. Det är inte omöjligt att det är den som du såg. Vi får väll hoppas att du föder inom kort. Lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42113-kan-det-n%C3%A6rme-seg/#findComment-158070
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...