AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 Skrevet 25. oktober 2017 For å ha det helt klart så er det jeg som skrev om to psykologer på en gang, og jeg er ikke trådstarter i denne tråden. Jeg er mye eldre enn trådstarter. Jeg får vondt når jeg leser dette, og skal gjøre et forsøk senere. Jeg har ikke vært sykemeldt pga. arbeidsplassen, men pga. det situasjonen gjorde med meg. Anonymkode: f2754...98e 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 25. oktober 2017 Skrevet 25. oktober 2017 Trist når noen har det vondt på arbeidsplassen. Det skal ikke være slik. Det som er viktig er: Å ta slike forhold opp med sjefen med en gang. Be om å få prate med han, slik at han får sjans til å få fikset opp i dårlige forhold på arbeidsplassen. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 På 25.10.2017 den 17.33, Mina1 skrev: Trist når noen har det vondt på arbeidsplassen. Det skal ikke være slik. Det som er viktig er: Å ta slike forhold opp med sjefen med en gang. Be om å få prate med han, slik at han får sjans til å få fikset opp i dårlige forhold på arbeidsplassen. Håper det virker. Hos oss var det sjefen som mobbet... 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, BamseLiten skrev: Håper det virker. Hos oss var det sjefen som mobbet... Leste et sted at det oftest var mellomlederne som var de største mobberne. Vi snakker mye om at barn mobber, men mindre om voksne som mobber. Kanskje vi burde ha større fokus på voksne mobbere. Uansett, mobbing en uting og veldig skadelig. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 20 minutter siden, emilie321 skrev: Leste et sted at det oftest var mellomlederne som var de største mobberne. Vi snakker mye om at barn mobber, men mindre om voksne som mobber. Kanskje vi burde ha større fokus på voksne mobbere. Uansett, mobbing en uting og veldig skadelig. Det har jeg sett. Den voksne lederen mobbet spesielt en ansatt, ungene så det og etter en tid begynte barna å ta etter. En dag gikk leder ut og kjeftet på assistenten etterpå kom to barn bort og spyttet på henne. Så galt, i en barnehage. 0 Siter
laban Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 4 timer siden, BamseLiten skrev: En dag gikk leder ut og kjeftet på assistenten etterpå kom to barn bort og spyttet på henne. Så galt, i en barnehage. Er dette garantert sant, så du det selv? I så fall er det hårreisende. Særlig hvis det var voksne vitner som bare lot det passere. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, laban skrev: Er dette garantert sant, så du det selv? I så fall er det hårreisende. Særlig hvis det var voksne vitner som bare lot det passere. Det er sant og det er bare en av mange. Historien er lang som ett vondt år, ansatte har slutta, klager er sendt skriftlig. Halve staben har slutta da vi ikke kom noen vei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.