Gå til innhold

Sykemelding pga mobbing og dårlig miljø på arbeidsplass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ha det helt klart så er det jeg som skrev om to psykologer på en gang, og jeg er ikke trådstarter i denne tråden.  Jeg er mye eldre enn trådstarter.  Jeg får vondt når jeg leser dette, og skal gjøre et forsøk senere.

Jeg har ikke vært sykemeldt pga. arbeidsplassen, men pga. det situasjonen gjorde med meg.

Anonymkode: f2754...98e

Skrevet

Trist når noen har det vondt på arbeidsplassen. Det skal ikke være slik. 

Det som er viktig er: Å ta slike forhold opp med sjefen med en gang. Be om å få prate med han, slik at han får sjans til å få fikset opp i dårlige forhold på arbeidsplassen. 

Gjest Kanuttius
Skrevet
På 25.10.2017 den 17.33, Mina1 skrev:

Trist når noen har det vondt på arbeidsplassen. Det skal ikke være slik. 

Det som er viktig er: Å ta slike forhold opp med sjefen med en gang. Be om å få prate med han, slik at han får sjans til å få fikset opp i dårlige forhold på arbeidsplassen. 

Håper det virker. Hos oss var det sjefen som mobbet...

Skrevet
Akkurat nå, BamseLiten skrev:

Håper det virker. Hos oss var det sjefen som mobbet...

Leste et sted at det oftest var mellomlederne som var de største mobberne.  

Vi snakker mye om at barn mobber, men mindre om voksne som mobber. Kanskje vi burde ha større fokus på voksne mobbere. Uansett, mobbing en uting og veldig skadelig. 

Gjest Kanuttius
Skrevet
20 minutter siden, emilie321 skrev:

Leste et sted at det oftest var mellomlederne som var de største mobberne.  

Vi snakker mye om at barn mobber, men mindre om voksne som mobber. Kanskje vi burde ha større fokus på voksne mobbere. Uansett, mobbing en uting og veldig skadelig. 

Det har jeg sett. Den voksne lederen mobbet spesielt en ansatt, ungene så det og etter en tid begynte barna å ta etter. En dag gikk leder ut og kjeftet på assistenten etterpå kom to barn bort og spyttet på henne. Så galt, i en barnehage. 

Skrevet
4 timer siden, BamseLiten skrev:

En dag gikk leder ut og kjeftet på assistenten etterpå kom to barn bort og spyttet på henne. Så galt, i en barnehage. 

Er dette garantert sant, så du det selv?

I så fall er det hårreisende. Særlig hvis det var voksne vitner som bare lot det passere.

Gjest Kanuttius
Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Er dette garantert sant, så du det selv?

I så fall er det hårreisende. Særlig hvis det var voksne vitner som bare lot det passere.

Det er sant og det er bare en av mange. Historien er lang som ett vondt år, ansatte har slutta, klager er sendt skriftlig. Halve staben har slutta da vi ikke kom noen vei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...