Gå til innhold

kan du svare på dette fagperson`??

Anbefalte innlegg

hei jeg har fått to røde/rosa prikker den ene på størelse men en krone som er akkurat i overgangen mellom underarm og overarm og en dobbelt så stor midt på leggen.. og begge flekken har fått svidd vekk håret? hva kan jeg gjøre?? og så har jeg lagt merke til en flekk på undersiden av penis som er 1,5 cm bred og ca 4 ca lang som er helt uten farge lurer på hva det er mulig jeg er født med den men oppdaget den forleden dag.. håper på svar ...

mvh piggen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42200-kan-du-svare-p%C3%A5-dette-fagperson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære piggen,

Det er forferdelig vanskelig å vurdere utslett utfra en skriftlig beskrivelse så jeg vil ikke begi meg ut på gjetninger. Hvis du er bekymret for dette vil jeg anbefale at du tar kontakt med en hudlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...