Gå til innhold

Moderatorene og admin her er nedsettende mot meg

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Dere sletter trådene mine, men låser bare andres grovere og ofte mer perverse tråder uten å slette dem. Dere er autisme-narsisister!

Fortsetter under...

Skrevet
  Blomsterfluen skrev (På 20.7.2017 den 10.26):

Dere sletter trådene mine, men låser bare andres grovere og ofte mer perverse tråder uten å slette dem. Dere er autisme-narsisister!

Ekspander  

Ta slikt som dette heller på PM med webmaster, så kan du få høre hvorfor det er skjedd.

Skrevet
  XbellaX skrev (På 20.7.2017 den 12.37):

Ta slikt som dette heller på PM med webmaster, så kan du få høre hvorfor det er skjedd.

Ekspander  

Grunnen til at akkurat den tråden hun sikter til ble slettet er at hun la ut et lett gjenkjennelig bilde av sitt eget ansikt.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 20.7.2017 den 12.51):

Grunnen til at akkurat den tråden hun sikter til ble slettet er at hun la ut et lett gjenkjennelig bilde av sitt eget ansikt.

Ekspander  

Ah... ja da er det jo ikke så rart..

• 4 måneder senere...
Skrevet
  Blomsterfluen skrev (På 20.7.2017 den 10.26):

Ekspander  

Autisme- narsissister? OK, den var ny. 

Men alt kan skje på en dårlig dag. Jeg kjenner ikke alle moderatorene her inne, men du får evt klage hvis du opplever at de gjør det på dårlig grunnlag 

Skrevet
  Mari Y skrev (På 28.11.2017 den 19.14):

Jeg kjenner ikke alle moderatorene her inne, men du får evt klage hvis du opplever at de gjør det på dårlig grunnlag 

Ekspander  

Ingen grunn til å rippe opp i denne saken nå, vel...?

Annonse

Skrevet
  laban skrev (På 28.11.2017 den 19.26):

Ingen grunn til å rippe opp i denne saken nå, vel...?

Ekspander  

Jeg så at den var gammel først nå 😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...